Sonunda Raceing(Racing) motor aldım :)

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
hayırlı olsunda dostumda bu yolu bilirim nasıl bastın okadar 295 falan yol yol değilki

Haklısın ama o hızla uzun süre gidemessin ki görünce ztn beynim otomatik frenliyo :) Dün akşam 4 arkadaş ist.e geçtik otobanda giderken aklıma ve görünce o yoldaki yarıklar geldikce frenledim ztn bi de dün gördüğüm bi olayı anlatım motoru görüpde gaza basan otomobil sürücüleri resmen tehlike saçıyo
adam boş yolda yol vereceğine gaza basıyo bide yola çıktıgımızda şehir içinde 40 ile giderken salağın biri arkadan yol isteyip durdu ve sonra üstümüze kırdı arabayı ! plakayı hemen 155 e bildirdik değişik bir akşam oldu korku + heyecan + uykusuzluk +ve tehlike saçan oto sürücüleri.......:farao:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun ulasoto, gerçekten çok güzel makina, güle güle kullan.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
hocam hayırlı uğurlu olsun altında paralansın :p
tekerin düz bassın kazasız belasız bol sürüşler...

srad 1000 e dikkat :) sakata gelme

hayırlı ugurlu olsun da şöyle hızları forumlarda yazmayın lütfen
295 le düşsen büyük ihtimal "ölürsün" arkadaşım

:farao:şu ölürsün kelimesini yazmak size nazı bi haz veriyo çok merak ediyorum bi gün bende deniyecem "ÖLÜRSÜN ULAN" demeyi..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
hocam hayırlı uğurlu olsun altında paralansın :p
tekerin düz bassın kazasız belasız bol sürüşler...

srad 1000 e dikkat :) sakata gelme



:farao:şu ölürsün kelimesini yazmak size nazı bi haz veriyo çok merak ediyorum bi gün bende deniyecem "ÖLÜRSÜN ULAN" demeyi..


Kimine göre motor başlıca ölüm ! ama ölümü hatırlatmak hatırlamakdan daha kötü ! Herkezin kendi hayatı birazda kadere inanmak lazım yazdıysa scooter la bile 20 ile giderken ölürsün o zmn şimdi her motora binene "ölürsün binme" mi gerek ! soruyorum ? :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst