hayırlı olsunda dostumda bu yolu bilirim nasıl bastın okadar 295 falan yol yol değilki
hayırlı olsun..!
güle güle kullan![]()
hayırlı ugurlu olsun da şöyle hızları forumlarda yazmayın lütfen
295 le düşsen büyük ihtimal "ölürsün" arkadaşım
hocam hayırlı uğurlu olsun altında paralansın
tekerin düz bassın kazasız belasız bol sürüşler...
srad 1000 e dikkatsakata gelme
:farao:şu ölürsün kelimesini yazmak size nazı bi haz veriyo çok merak ediyorum bi gün bende deniyecem "ÖLÜRSÜN ULAN" demeyi..