Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 23 Ağu 2007 #21 Hayirli olsun, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar hocam
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 23 Ağu 2007 #22 italyan stili bi başka hayırlı olsun, kazasız belasız..
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 23 Ağu 2007 #23 hayırlı olsun güle güle kullan bagajına hasta olduğum bir motor
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 23 Ağu 2007 #24 hayırlı uğurlu olsun ama ne olursa olsun scooter işte
departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 24 Ağu 2007 #25 hayırlı olsun .umranıyedenmı aldın bızım evın yanında merkezı.guzel motor gulegule kullan.
efsane_35 Katılım 2 May 2007 Mesajlar 290 24 Ağu 2007 #26 hayırlı ugurlu oolsun gule gule kazasız belasız kullan
erdo2002 Katılım 3 Eki 2006 Mesajlar 2,606 26 Ağu 2007 #28 2 tane kask sığıyor bagajına bence çok iyi özellik.Eşliyle gezenler için birerbir :cherry:
Marv Katılım 18 Kas 2005 Mesajlar 1,141 1 Eyl 2007 #29 kazasız belasız kullanman dileğiyle.çok güzel alet özellikle bagajına bittim.