sonunda Malagutimi alabildim

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli olsun, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar hocam :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
italyan stili bi başka
hayırlı olsun, kazasız belasız..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
hayırlı olsun .umranıyedenmı aldın bızım evın yanında merkezı.guzel motor gulegule kullan.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
2 tane kask sığıyor bagajına bence çok iyi özellik.Eşliyle gezenler için birerbir :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
kazasız belasız kullanman dileğiyle.çok güzel alet özellikle bagajına bittim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst