Sonunda bir motosikletim olabildi..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wwwaaauuwww.:cyclopsan :cyclopsan

Fazer..hediye..Arkadaş...:cyclopsan

Valla Tv şakası diyecem ama forumdayız..:p

Hayırlı olsun kardeşim..Valla eli öpülecek bir arkadaşmış..:cat:

valla hediye deyince gözlerim fal taşı gibi açıldı..

o arkadaşla bende tanışmak isterim belki bikaç bin ytl destek çıkarda bende borçlarımı kapatırım mağlum evlilik yakın..:mrgreen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah herkese senin arkadaşın gibi arkadaşlar nasip etsin. :cherry: Ne kadar iyi insanlar var ya, yok yok ölmemiş insanlık. Yanılmışım ben. :p

Şaka bi yana, hayırlı olsun. :rendeer: Kazasız belasız dikkatli dikkatli kullan. Korumalarını ihmal etme, takıp çıkarmaya da asla üşenme. Altındaki makine fena makine valla. Aman diyim. :wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun güle güle kullan. Egitim almayıda ihmal etme. O 98 tane beygiri kontrol etmek pek kolay degildir sanırım:p
Tabi hediye dediysek de iş de yapıyoruz arkadaşla.. Şimdilik bir şey demiyor ama kesin çıkarır bi yerden o..


Böyle birşeyin oldugunu tahmin etmiştim. Sana fazer hediye etmiş ama 1000rr parasını çıkarması beklendik bir durum.:mrgreen:

İşte onu arıyorum ben de.. Resimleri nasıl yükleyeceğimi bulursam inşallah hemen göndereceğim.

http://www.motosiklet.net/forum/for...a-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html
Foto yükleme konusunda bu topic'ten yardım alabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
hayırlı olsun . kazasız belasız günlerde kullan :) . yokmu bana bi R6 hediye edecek :mrgreen: :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüş dilerim.Arkadaşlarda uyarıları yapmış zaten,dikkate almanı dilerim.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Hayırlı olsun kazasız belasız bin kıskandım yani arkadsın hediye olarak fazer alıyor bizimkiler gazoz alırken bile bir saat düşünüyorlar:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
gençliğini bitirmek istiyor sanırım o arkadaşın...

ehliyette vardır umarım

kazasız belasız çok dıkkat edin...!
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::150:: aaammmaaaaannnn Taaannnrrrrııımm :queen: Nazar etmeyelim ne olur isteyelim ( arkadaş , eş, dost, akraba ) bizim de olur :queen: Hediye alıp vermeyi sevmem ama bu her şekil kabulümdür ilgililere duyrulur :mrgreen: Maşallah maşallah kazasız belasız kullanın inşallah :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Valla hepinize teşekkür ederim.. Emin olun ki güvenlik kurallarına dikkat ederim.. Benim 9 yaşında bir kızım çok sevdiğim bir eşim var.. Ve ne beni onlardan ne de onları benden mahrum edemem... Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.. Bu sitede yazan arkadaşlara çok güveniyorum.. Ama şu eğitim konusunda da önerilerinizi dört gözle bekliyorum.. Sizler gerçekten güzel insanlarsınız.. Bu motosiklet kullanıcılarının dayanışması keşke tüm ülkede olsa.. Keşke..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Valla hepinize teşekkür ederim.. Emin olun ki güvenlik kurallarına dikkat ederim.. Benim 9 yaşında bir kızım çok sevdiğim bir eşim var.. Ve ne beni onlardan ne de onları benden mahrum edemem... Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.. Bu sitede yazan arkadaşlara çok güveniyorum.. Ama şu eğitim konusunda da önerilerinizi dört gözle bekliyorum.. Sizler gerçekten güzel insanlarsınız.. Bu motosiklet kullanıcılarının dayanışması keşke tüm ülkede olsa.. Keşke..

Ülkemizde profesyonel derecede egitim veren kurumlar bir elin parmak sayısını geçmeyecek durumda zaten. Bunlar biride honda.Aşağıdaki linkten inceleyebilirsin.

http://www.honda.com.tr/motosiklet/learning_center.htm

Bu arada foto ekleyebilmen içinde aşağıda linkini verdigim topicten yardım alabilirsin.( ekle şu motorun fotosunu artık:p)
http://www.motosiklet.net/forum/for...a-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
kazasız belasız mutlu,sağlıklı bınesın..:rendeer:
.eğitim şart tabıkı.ben 4-5 ay once honda nın eğitimine gitmiştim.çokda memnun kaldım.ben istanbul un dısından bu ıs ıcın gelebıldıgıme gore sizin koşa koşa gıtmenız lazım bence..ordakı yasadıklarımı yazmıstım burdan.sanırım baska bır arkadasda bmw honda ve baska bır egıtım veren yerlerı kıyaslayarak anlatmıstı.oda ıyı bır yazıydı.burdan bır arastırıp okursan bilgi edinirsin sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst