wwwaaauuwww.:cyclopsan :cyclopsan
Fazer..hediye..Arkadaş...:cyclopsan
Valla Tv şakası diyecem ama forumdayız..
Hayırlı olsun kardeşim..Valla eli öpülecek bir arkadaşmış..:cat:
Tabi hediye dediysek de iş de yapıyoruz arkadaşla.. Şimdilik bir şey demiyor ama kesin çıkarır bi yerden o..
İşte onu arıyorum ben de.. Resimleri nasıl yükleyeceğimi bulursam inşallah hemen göndereceğim.
Bu motosiklet kullanıcılarının dayanışması keşke tüm ülkede olsa.. Keşke..
Valla hepinize teşekkür ederim.. Emin olun ki güvenlik kurallarına dikkat ederim.. Benim 9 yaşında bir kızım çok sevdiğim bir eşim var.. Ve ne beni onlardan ne de onları benden mahrum edemem... Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.. Bu sitede yazan arkadaşlara çok güveniyorum.. Ama şu eğitim konusunda da önerilerinizi dört gözle bekliyorum.. Sizler gerçekten güzel insanlarsınız.. Bu motosiklet kullanıcılarının dayanışması keşke tüm ülkede olsa.. Keşke..