Sonunda bir motosikletim olabildi..

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Eveeett.. Sonunda bir motosiklet sahibi olabildim.. Hemen hemen hiç tecrübem olmamasına rağmen o kadar hevesli gördülerki beni bir arkadaşım FZ6 Fazer hediye etti bana..Valla hediye etti.. Şimdilik sadece evin önünde üst sokak alt sokak kullanabiliyorum.. İnşallah iyi bir eğitim aldıktan sonra İstanbul sokaklarına doğru yayılmaya başlarım.. Ki nereden eğitim alacağıma da tam karar vermiş değilim.. Bir usta Perşembe ve Cuma günü birebir eğitim sözü verdi bana.. İnşallah iyice öğreneceğiz bu işi..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
şu hediye eden arkadaşınla benide tanıştırır mısın :queen: çok dikkatli ol.ciddi bir makinedir
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
hayırlı olsun... bu arkadaşınla beni bi ara tanıştırsana bi fazer da biz kaparız belki :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
eheuehe benide tanıştr valla fazerim var ama olsun :D

hayırlı olsun kazası sürüşler :)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Kesinlikle biliyorum.. Ama bu konuda bilinçli bir kullanıcı adayıyım.. Eğitim Şart.. Ama sabırlıyım.. desem de bir an önce kullanmaya başlasam iyi olur.. Tecrübeli kullacıları görünce içim gidiyor valla..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Eveeett.. Sonunda bir motosiklet sahibi olabildim.. Hemen hemen hiç tecrübem olmamasına rağmen o kadar hevesli gördülerki beni bir arkadaşım FZ6 Fazer hediye etti bana..Valla hediye etti.. Şimdilik sadece evin önünde üst sokak alt sokak kullanabiliyorum.. İnşallah iyi bir eğitim aldıktan sonra İstanbul sokaklarına doğru yayılmaya başlarım.. Ki nereden eğitim alacağıma da tam karar vermiş değilim.. Bir usta Perşembe ve Cuma günü birebir eğitim sözü verdi bana.. İnşallah iyice öğreneceğiz bu işi..
wwwaaauuwww.:cyclopsan :cyclopsan

Fazer..hediye..Arkadaş...:cyclopsan

Valla Tv şakası diyecem ama forumdayız..:p

Hayırlı olsun kardeşim..Valla eli öpülecek bir arkadaşmış..:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hediyeye bak ee para bol olunca....:pbir bizim arkadsimiz olmadi bole ya neysed hayirli olsun:)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Tabi hediye dediysek de iş de yapıyoruz arkadaşla.. Şimdilik bir şey demiyor ama kesin çıkarır bi yerden o..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Öyle arkadaşa can kurban.:cherry:Hayırlı olsun ne diyelim.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
tecrübesiz ve hevesli birine böyle bi makine hediye ediyosa kesin arkadaşın senden kurtulmak istiyodur. bence dikkatli ol :queen:
hayırlı olsun korumalıklarını ihmal etme :cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Eğitim konusunda bir yardım önerebilir misiniz.. Sizi uzun zamandır takip ediyorum.. Maaşallah motosiklet konusunu yemiş yutmuş ve aşmışsınız.. Sizlerden bu konuda öneri alabilirsem çok sevinirim.. Bire bir özel ders mi, toplu eğitim mi, Fazer la eğitim mi, yoksa 125 lik motorlarla mı eğitim alsam.. Sizin fikirleriniz çok önemli benim için..

tecrübesiz ve hevesli birine böyle bi makine hediye ediyosa kesin arkadaşın senden kurtulmak istiyodur. bence dikkatli ol :queen:
hayırlı olsun korumalıklarını ihmal etme :cat:

Bak bunu hiç düşünmemiştim.. :pr: Tüm korumalıklar hassasiyetle mevcut tabi ki..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
15
Walla hayırlı olsun,Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.Resimlerini gönder o mutlu yüz ifadesini görmek isterim
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
abi adresi ver hiç dert etme, tatilde yanındayım.. ben öğretirim sana :)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Walla hayırlı olsun,Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.Resimlerini gönder o mutlu yüz ifadesini görmek isterim

İşte onu arıyorum ben de.. Resimleri nasıl yükleyeceğimi bulursam inşallah hemen göndereceğim..:silent: Ama bulamıyorum.. Yüz ifadem de biraz korku ifadesi mevcut ama..
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Vay be hediyeye bak.Aman kardeşim DİKKAT et demeye gerek yok ama sen yinede dikkat et göze ve söze gelme...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bana H harfi hediye eden bi arkadaşım bile olmadı bee:queen: Aranızdaki dostluk hiç bitmez inşşş:cherry: hayırlı olsun da ilk moto tecrübenizse bu fz ile başlamanız tehlikeli olur bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst