- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 45
- Konu Yazar
- #1
Eveeett.. Sonunda bir motosiklet sahibi olabildim.. Hemen hemen hiç tecrübem olmamasına rağmen o kadar hevesli gördülerki beni bir arkadaşım FZ6 Fazer hediye etti bana..Valla hediye etti.. Şimdilik sadece evin önünde üst sokak alt sokak kullanabiliyorum.. İnşallah iyi bir eğitim aldıktan sonra İstanbul sokaklarına doğru yayılmaya başlarım.. Ki nereden eğitim alacağıma da tam karar vermiş değilim.. Bir usta Perşembe ve Cuma günü birebir eğitim sözü verdi bana.. İnşallah iyice öğreneceğiz bu işi..