Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, umarım sorunsuz sürmek nasip olur. Bilmiyorum daha önceden araba kullandın mı ya da araban var mı ama kitapçıkta bunların yazılması mecburi, araba kitapçılarında da yazar yola çıkmadan önce dört tekerleği kontrol ediniz. farlarınıza bakınız, yağınıza bakınız vs. diye aynen motosiklette de genel kontroller böyle verilmiştir yağ seviyesini kontrol et, tekerleri kontrol et diye ama kaçımız her yola çıkışımızda bunlara uyarız o meçhul. Yani servis periyodik bakımı ayrı o kitapçıkta gördüğün kendi emniyetin için verilmiş uyarılar ayrı konular, periyodik bakım ise serviste yapılan kontrol etmenin yanı sıra belli bir km.'yi geçmiş parçaların değişimi ve gerekirse yıpranmış parçaların da değişikliğidir ama günlük yapılması gerekenlerin bununla alakası yok yani anlayacağın, onlar emniyet için göz atma olarak yorumlanabilir, yapıp yapmamak sana kalmış ama periyodik bakımlarını aksatmamanı tavsiye ederim...