Sonunda benim de motorum oldu cbx 250

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum hayırlı olsun doğru bir karar iyi seçim maşallah allah kaza bela vermesin korumasızda sakın binme
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
hayırlı olsun oncelıkle dogru bı secm yapmıssın karsılacagın sorun maleseff yok:) yagını her gun kontrol etmenede gerek yok bende aynı motosıkletı kullanıyorum ben 2500 km de bır yag we yag fıltresını degıstırıyorum we cok km yapıyorum kalıtelı bır yag kullandıktan sora bır sorun olucagını zannetmıyorum yardımcı olmusumdur sanırım
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
10
Hayırlı olsun, tekerin düz bassın. Noter satışı falan ne kadar tuttu. toplamda kaça mal oldu motor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun ve kazasız belasız kullan.

Ama sen zaten kaza yapmaz, bela almaz bir arkadaşa benziyorsun. Motor hayaliyle yanıp tutuşup onu da aldıktan sonra giyim yok diye 3 gündür halen binmedim diyorsun ya helal olsun... Yaşın kaç bilmiyorum ama bunu yapacak adam sayısı bir elin parmaklarını geçmez, 42 yaşındaki ben dahil:)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, umarım sorunsuz sürmek nasip olur. Bilmiyorum daha önceden araba kullandın mı ya da araban var mı ama kitapçıkta bunların yazılması mecburi, araba kitapçılarında da yazar yola çıkmadan önce dört tekerleği kontrol ediniz. farlarınıza bakınız, yağınıza bakınız vs. diye aynen motosiklette de genel kontroller böyle verilmiştir yağ seviyesini kontrol et, tekerleri kontrol et diye ama kaçımız her yola çıkışımızda bunlara uyarız o meçhul. Yani servis periyodik bakımı ayrı o kitapçıkta gördüğün kendi emniyetin için verilmiş uyarılar ayrı konular, periyodik bakım ise serviste yapılan kontrol etmenin yanı sıra belli bir km.'yi geçmiş parçaların değişimi ve gerekirse yıpranmış parçaların da değişikliğidir ama günlük yapılması gerekenlerin bununla alakası yok yani anlayacağın, onlar emniyet için göz atma olarak yorumlanabilir, yapıp yapmamak sana kalmış ama periyodik bakımlarını aksatmamanı tavsiye ederim...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hayırlı olsun cok güzel secçim pek sorun yaşamassın zaten forumlardaki en sessiz topiclerden cbf 250 :)
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
138
tüm hayırlı olsun mesajlarınız için teşekkür ederim. uzun zamandır birşey yazamadım çünkü kask vs. aldım geziyordum:p. fotoları yükleyecem ama bi türlü beceremedim. bu konuda yardım ederseniz fotolarıda koyayım
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler. Bu motor ile çok fazla bir sorun yaşamazsın. iyi bir tercih yapmışsın. Km si düşük olduğundan temiz kullanıldığı belli. Zamanla Motor ve Mekanik bilgi olarak kendini geliştirirsin, forumları takip et, iyi bir servisle sürekli çalış. Gez toz. Hee yeterli tecrüben olursa-varsa gezilere katıl. Bekleriz :)
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
ya güldürdün beni ne yağını her gün kontrol edecen ya sen hiç bişeyi takma kafana altındaki motor honda ne yapsan bişey olmaz sen bin paso 12 olmadan götür çünkü acemilikte biraz fazla yersin motoru. 11 de götür.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst