- Katılım
- 22 Tem 2007
- Mesajlar
- 979
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar salı günü sabah yeni kalktım cebecide yazlıktaydım ayılmak için bi üst caddede rüzhar yapıyım dedim ve dünüşte hazin son caminin orada 90 derecelik virajı dönerken benim ön tekere bişey girmiş ve benim teker kaydı ben pat yere üstümde koruma yoktu onun için sağ kolum biraz soyuldu tek avantantajım her zamanki gibi yavaş ve kontrollü girmemdi hızım 10-15 km filandı onun için pek bi sorun yok gibi ama bana iyi bi tecrübe oldu 