Sonunda Bende Düştüm(milli olduk)

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Ne zaman düşeceksin diye merakla bekliyorduk, muradımıza erdik.:p

Geçmiş olsun.

Düşmeyen motosiklet kullanıcısı yoktur. Herkesin başına gelir.

Düşelim de böyle düşelim.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
arkadaşlar salı günü sabah yeni kalktım cebecide yazlıktaydım ayılmak için bi üst caddede rüzhar yapıyım dedim ve dünüşte hazin son caminin orada 90 derecelik virajı dönerken benim ön tekere bişey girmiş ve benim teker kaydı ben pat yere üstümde koruma yoktu onun için sağ kolum biraz soyuldu tek avantantajım her zamanki gibi yavaş ve kontrollü girmemdi hızım 10-15 km filandı onun için pek bi sorun yok gibi ama bana iyi bi tecrübe oldu :)

geçmiş olsun ucuz atlatmışsın,bu cebeci kefkenden sonra degilmi? ufak kefken adası filan vardı oraların yolları dogru düzgün degil,dikkatli gitmek gerekiyor birde heryere millet hız yapmasın diye halat germişlerdi hala duruyormu onlar?,o yollarda dolmuş şöförleri ralli yapar gibi gidiyordu kandıradan kefkene vardıgında için dışına çıkmış oluyordu,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlamıyorum ya:silent:Korumasız nasıl geziyosunuz.:pr:Neyse arkadaşım geçmiş olsun:rendeer:(BENDE MİLLİ OLDUM YAZISINI OKUYUNCA BİŞİ SANDIM :queen::p:p:p)
:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar dedem rahatsızlandı onun yerine dükkana bakmak zorunda kaldım 3 gündür mt ye giremedim motorda bişey yok galiba tamda bakamadım hepinize çok teşekkür ederim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 AM ----------

Anlamıyorum ya:silent:Korumasız nasıl geziyosunuz.:pr:Neyse arkadaşım geçmiş olsun:rendeer:(BENDE MİLLİ OLDUM YAZISINI OKUYUNCA BİŞİ SANDIM :queen::p:p:p)


korumasız derken düştüğüm yani yara aldığım yerlerimde koruma yoktu zaten onun için yaralandım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 AM ----------

geçmiş olsun ucuz atlatmışsın,bu cebeci kefkenden sonra degilmi? ufak kefken adası filan vardı oraların yolları dogru düzgün degil,dikkatli gitmek gerekiyor birde heryere millet hız yapmasın diye halat germişlerdi hala duruyormu onlar?,o yollarda dolmuş şöförleri ralli yapar gibi gidiyordu kandıradan kefkene vardıgında için dışına çıkmış oluyordu,



evet orası halatlar hala duruyo 10 metrede bi halat dolmuş şöförleri aynı şekilde ralliye devam:mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2009
Mesajlar
46
geçmiş olsun bende 25le falan düştüm 1 ay önce ilk milli olmamdı benimde:)
düştüğüme çok mutluyum aşırı korku vardı o zamanlar şuan çok rahatım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst