Sonunda Bende Düştüm(milli olduk)

Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar salı günü sabah yeni kalktım cebecide yazlıktaydım ayılmak için bi üst caddede rüzhar yapıyım dedim ve dünüşte hazin son caminin orada 90 derecelik virajı dönerken benim ön tekere bişey girmiş ve benim teker kaydı ben pat yere üstümde koruma yoktu onun için sağ kolum biraz soyuldu tek avantantajım her zamanki gibi yavaş ve kontrollü girmemdi hızım 10-15 km filandı onun için pek bi sorun yok gibi ama bana iyi bi tecrübe oldu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bununla geçmiş olsun...!
ALLAH tekrarını yaşatmasın inşlh.

nsl bari ayıldınmı?:p:cherry:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Benimde parmağım uf oldu.
Geçmiş olsun arkadaşım, oluyor böyle arada, Türkiye'de olmaması zaten anormal olurdu. (Nasıl bir cümle kurduysam ben bile anlamakta güçlük çektim kendimi.)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
wawwww cok hızlı dusmussun gecmıs olsunn ben 40 km den asagı dusmeyı beceremedım hıc o zaman korumanın faydası anlasılıyor
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gecmis olsun dostum.
Yavas gittigin icin düsmüssün.. Motorcular ya dururken yada yavas giderken kendiliginden düserler :mrgreen:
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Anlamıyorum ya:silent:Korumasız nasıl geziyosunuz.:pr:Neyse arkadaşım geçmiş olsun:rendeer:(BENDE MİLLİ OLDUM YAZISINI OKUYUNCA BİŞİ SANDIM :queen::p:p:p)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yine tırt tan haberlerden bir buket :) geçmiş olsun arkadaşım.. yavaş giderken motoru iki teker üstünde tutabilmek daha zordur.. her zaman tam koruma!!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:25 AM ----------

artık MİLLİyet okuyaccaksın :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakalım biz ne zman mıllı olcaz birde soru ? ille herkes milli oluyomu bu alanda

gecmıs olsun ayılmışssındır artık :)
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
çok geçmiş olsun arkadaşım. Bu tür ufak kazaların iyi birer tecrübe olduğu kanatindeyim. Sonuçta düşmek de bir ilim.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst