Sonunda bende aldım, Tebrik isterim!

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Hayırlı olsun. Ama bende resimler açılmadı.

34 LY 495, hocam Scania cok güzelmiş. Cok kaliteli bir kamyon ya.. Sana da hayırlı yolculuklar. Max tonaj kaç taşıyor hocam bu makine ? 20-25 vardır heralde ? (ruhsat olarak diyorum. Yoksa 40 ton da bağlasan arkaya taşıyacağına eminim.)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
yaaa gerçekten çok şirinmiş :p kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
KARAKIZ' Alıntı:
yaaa gerçekten çok şirinmiş :p kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle

:queen::queen::queen:::koop:: ::koop:: ::koop:: ::blusssh: ::blusssh: ::blusssh:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
KARAKIZ' Alıntı:
yaaa gerçekten çok şirinmiş :p kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle

La Havleeeee :):):) Bakın sizin için imzamı degiştirdim, a-ha!


ustaoglu4840' Alıntı:
hayırlı olsun bence sarı renk daha güzel

Ustaoğlu bu Mondial'inkinde sadece siyah, gri ve kırmızı var, Sarı Asya'da var, sarı degilde ben acaba kırmızı mı alsam diye düşündüm bi, sonra siyahta karar kıldım.

Bu arada fotolar gözüküyo mu? Vlad1462 arkadaşımız göremiyomuş?
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
75
hayırlı olsun arkadaşım güle güle kullanman dileğiyle. yakın zamanda inşallah darısı başımıza.. :)
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş iyi günlerde güle güle kullan:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hayırlı olsun arkadaşım. kazasız ve dikkatli sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Allah hayırlı uğurlu ede, kaza bela vermeye, ehliyetsiz polislere yakalatmaya, yakalatsa da renkli kağıtların bir kaçına tav olanlarına denk getire, motoru bağlatmaya :cherry: Ehuehuehuehuee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst