- Katılım
- 27 May 2006
- Mesajlar
- 2
hayırlı olsun güle güle kullan..
KARAKIZ' Alıntı:yaaa gerçekten çok şirinmişkazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle
KARAKIZ' Alıntı:yaaa gerçekten çok şirinmişkazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle
ustaoglu4840' Alıntı:hayırlı olsun bence sarı renk daha güzel