Sonunda A ehliterimi aldım

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yaw biz alalı 20 gün oldu neredeyse istanbulda bukadar çokmu sıra var ..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
hayırlı olsun ehliterin darısı bizim başımıza daha ağustosa çok var offff yaz biticek biz ehliterimizi alıcaz adaletmi bu.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
5
kadeş le ist da geziyormusunuz topluca motorlar la ben de tek gezmektek bıktım da bidde güzel şekil bir motor arıyorum :
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hayırlı olsun; daha alamadım şimdi başvursam kışa denk gelir:pr:
Ah elimde olsa bi ehliyet Bws ile hiç dinlemem direk şehirlerarası..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
EHh be hemen atlıyonuz topic horlatılmış :p
O zaman tugcetugce sanada hayırlı olsun :)
derbeder1 Aradıgın motor için MOTOSİKLET MODELLERine baksan daha iyi olur:cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehehe 1 yıldan fazla olmuş yaw halen yazıyoruz bende dahil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst