- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 912
- Konu Yazar
- #1
Sonunda A2 ehliteyetimi alabildim
Bilen bilir. Son 2 aydır ehliyetimi alacağım diye ne kadar çok bekledim. Hatta yepyeni aldığım motor hala 50 km yatıyordu. Sonunda 3 saat kadar emniyet kapısında bekledikten sonra alabildim. Bu arada bir çok memurun tayini çıktığı için işlemler çok uzuyor. Hala bekleyen varsa ümidinizi kaybetmeyin.
Bilen bilir. Son 2 aydır ehliyetimi alacağım diye ne kadar çok bekledim. Hatta yepyeni aldığım motor hala 50 km yatıyordu. Sonunda 3 saat kadar emniyet kapısında bekledikten sonra alabildim. Bu arada bir çok memurun tayini çıktığı için işlemler çok uzuyor. Hala bekleyen varsa ümidinizi kaybetmeyin.