Sonunda A ehliterimi aldım

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Sonunda A2 ehliteyetimi alabildim

Bilen bilir. Son 2 aydır ehliyetimi alacağım diye ne kadar çok bekledim. Hatta yepyeni aldığım motor hala 50 km yatıyordu. Sonunda 3 saat kadar emniyet kapısında bekledikten sonra alabildim. Bu arada bir çok memurun tayini çıktığı için işlemler çok uzuyor. Hala bekleyen varsa ümidinizi kaybetmeyin.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
aldık aldık sana da hayırlı olsun
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
EHLİTER Mİ ALDIN HOCAM
BENDE B DEN SONRA A2 YAPTIM KENDİME:)
HAYIRLISI HADİ :queen:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
hayırlı olsun arkadasım.ben hala sınav gunu nu beklıyorum :salut:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
hayırlı olsun. oh ne güzel seni engelleyen bi güçte yok artık.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
keşke ehliter değil de ehliyet alsaydın :p tamam iğrençti
doya doya sürme vakti geldi desene
hayırlı olsun kazasız belasız...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
:pr:

Günümün 15 saati bilgisayar başında program yazarak geçirsemde ne zaman Türkçe normal anlaşılır bir şey tazmak istesem mutlaka alfabe çorbası gibi bir şeyler yazıyorum. Tabii ki de ehliter değil ehliyet aldım.

@frontier
hemen bu akşam az biraz dolaşacam. Hava yağışlı olmasa ve pek tabii kide işlerim olmasaydı toplanırdık. Ama Cuma veya pazara bir görüşelim. Pazar günü için bir plan yapmalı ama ne.

Katharsiste buluşmak üzere. İçeceğim için yine yayan geleceğim ve muhtemelende saat 23 - 24 arası gelecem. İlk başta göremezsen ektim sanma.

Tebrik eden herkese kucak dolusu sevgiler.

Bu yine alfabe çorbasından bir şey :

<?
do while not tebrik > 0 XOR ehliter = 1
with response
.write ("Sonund aehliyeti alım, sonuz sevgiler <br/>" & vbnewline)
loop
?>
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız sürüşler kardeşim:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaaaaayyy. kardeşiiiimmm.
hayırlı olsun. gezilere devaaaaammm
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Hehehee bugün ilk kez gönülmce dolaştım. Kayboldum yolumu buldum yine kayboldum sonra bir ada E5'e fırladım. :) Güzeldi
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Sağolun Ankara bu arada sizide ziyarete gelecem bir gün :)

Çok bekledim çok ....
Yaş 32 oldu daha ehliyeti yeni aldık. Daha beklesem torunum olacaktı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst