sonun da aldım ben de

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arakadaşlar hemen sizinle paylaşayım istedim.
ben de ilk motoruma sahip oldum bugün.
ne heyecanlıymış meğer noterdi,satıştı falan.
bugün ilk heyecanımı tattım ve artık motosikletliler arasında yerimi aldım.
trafikte karşılaşırız belki bazılarınızla.
ha bu arada motorum HONDA CBR 125
hem bi bayana göre boyut açısından ideal olduğu için,hem ilk motoruma rahat hakim olmam gerektiği için,hem kaliteye ve markaya önem verdiğim için,hem de butarzı sevdiğim ve yükseltmek istediğimde zorlanmıycağıma karar verdiğim için tercihim oldu.
darısı motosiklet almak isteyen tüm arkadaşların başına.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
eyvah bi ybr bayan kullanıcısı daha :) biri bana kızıcak diye yazdım üstüne alınma arkadaşım hayırlı olsun kazasız belasız kullan....
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
27
perfect

:bounce: hayırlı olsun kazasız belasız sürüşlere bence iyi bi tercih yapmışsın...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
:) Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanman dileğyle:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
sevgli tess çok ama çok sevindim işallah güzel günlerde kazasız belasız kullanırsın...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,güle güle iyi günlerde kullanman dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
helal sana güzel kardeşim hayırlı uğurlu olması dileğiyle kazasız belasız günlerde
kullanmanı dilerim .desene gectiğin güzergah karışacak senin ve motorunun güzelliğini görünce he he he:) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst