- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,129
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Temmuz ayında yaptığım karagöl gezisini sizinle formda paylaşmıştım.http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/35738-gunubirlik-karagol-gezisi.html
Karagöl her mevsim başka bir güzel.Doğanın bukalemun gibi renkten renge girdiğinin en güzel örneğini burada yaşamak ve görmek mümkün.Sonbaharda Karagölü sizinle paylaşıyorum.Kısmet olursa kış mevsiminde karagölü çok merak ediyorum.Zamanı gelince onuda görürüz inşallah.
Şimdi Sonbaharı görelim...
Arkadaşlar bu resim alıntıdır.
Gidiş yönünden kareler
Burhan bey,kendisi eniştem olurda
Endura tadında virajlı, inişli-çıkışlı yollar:cat:
Karaoğlan göl manzarasını seyrediyor:cherry:
Bu sefer piknik için gelenler az olduğundan motosiklet ile içeriye girme fırsatım oldu.Ve gölün etrafını Karaoğlan ile beraber gezdik.Çok eğlenceli ve bir o kadar da adrenali fazla.Çünki gölün etrafında çit veya bariyer yok en küçük hatanızda gölün dibini boylarsınız.Gölün derinliğide bilinmiyor haa ölçülememiş.
Restoranta girip bir yorgunluk çayı içtik.
Ve en sevdiğim bölüm zirveden panoramik seyir...
Bu resimleri soldan sağa doğru birleştirdiğimizde 360 derecelik bir görüntü oluyor ama birleştirmeyi yapamadım.Artık sizde teker teker bakarsınız.
Başka bir gezide buluşmak üzere Hoşcakalın...
Temmuz ayında yaptığım karagöl gezisini sizinle formda paylaşmıştım.http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/35738-gunubirlik-karagol-gezisi.html
Karagöl her mevsim başka bir güzel.Doğanın bukalemun gibi renkten renge girdiğinin en güzel örneğini burada yaşamak ve görmek mümkün.Sonbaharda Karagölü sizinle paylaşıyorum.Kısmet olursa kış mevsiminde karagölü çok merak ediyorum.Zamanı gelince onuda görürüz inşallah.
Şimdi Sonbaharı görelim...
Arkadaşlar bu resim alıntıdır.
Gidiş yönünden kareler
Burhan bey,kendisi eniştem olurda
Endura tadında virajlı, inişli-çıkışlı yollar:cat:
Karaoğlan göl manzarasını seyrediyor:cherry:
Bu sefer piknik için gelenler az olduğundan motosiklet ile içeriye girme fırsatım oldu.Ve gölün etrafını Karaoğlan ile beraber gezdik.Çok eğlenceli ve bir o kadar da adrenali fazla.Çünki gölün etrafında çit veya bariyer yok en küçük hatanızda gölün dibini boylarsınız.Gölün derinliğide bilinmiyor haa ölçülememiş.
Restoranta girip bir yorgunluk çayı içtik.
Ve en sevdiğim bölüm zirveden panoramik seyir...
Bu resimleri soldan sağa doğru birleştirdiğimizde 360 derecelik bir görüntü oluyor ama birleştirmeyi yapamadım.Artık sizde teker teker bakarsınız.
Başka bir gezide buluşmak üzere Hoşcakalın...
