Sonbaharda Karagöl(Çubuk-Ankara)

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Merhaba arkadaşlar,
Temmuz ayında yaptığım karagöl gezisini sizinle formda paylaşmıştım.http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/35738-gunubirlik-karagol-gezisi.html

Karagöl her mevsim başka bir güzel.Doğanın bukalemun gibi renkten renge girdiğinin en güzel örneğini burada yaşamak ve görmek mümkün.Sonbaharda Karagölü sizinle paylaşıyorum.Kısmet olursa kış mevsiminde karagölü çok merak ediyorum.Zamanı gelince onuda görürüz inşallah.
Şimdi Sonbaharı görelim...

Arkadaşlar bu resim alıntıdır.
karaglqz8.png


Gidiş yönünden kareler
spa1049gh9.jpg


spa1050wm0.jpg


spa1055yq8.jpg


Burhan bey,kendisi eniştem olurda
spa1058yp2.jpg


Endura tadında virajlı, inişli-çıkışlı yollar:cat:
spa1059bw9.jpg


spa1060ft4.jpg


Karaoğlan göl manzarasını seyrediyor:cherry:

spa1061tm2.jpg


Bu sefer piknik için gelenler az olduğundan motosiklet ile içeriye girme fırsatım oldu.Ve gölün etrafını Karaoğlan ile beraber gezdik.Çok eğlenceli ve bir o kadar da adrenali fazla.Çünki gölün etrafında çit veya bariyer yok en küçük hatanızda gölün dibini boylarsınız.Gölün derinliğide bilinmiyor haa ölçülememiş.

Restoranta girip bir yorgunluk çayı içtik.
spa1062qf6.jpg


spa1068vo4.jpg


spa1070bo0.jpg


spa1069rf8.jpg


spa1071uh7.jpg


spa1073cu7.jpg



Ve en sevdiğim bölüm zirveden panoramik seyir...
Bu resimleri soldan sağa doğru birleştirdiğimizde 360 derecelik bir görüntü oluyor ama birleştirmeyi yapamadım.Artık sizde teker teker bakarsınız.

spa1074cy0.jpg


spa1075ys9.jpg


spa1076gk5.jpg


spa1077dy8.jpg


spa1078hg6.jpg


spa1083us8.jpg


Başka bir gezide buluşmak üzere Hoşcakalın...
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Yine zirvelere çıkmışsın hocam:) Elinize sağlık , göle gitmişken olta sallasaydınız:p Oralarda da ne balık yapılır ; mangal tadında....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Yine zirvelere çıkmışsın hocam:) Elinize sağlık , göle gitmişken olta sallasaydınız:p Oralarda da ne balık yapılır ; mangal tadında....

Evet balık tutanlar vardı.Hatta birisi canlı canlı tuttu cebin kamerasına cekecektim şarjı az olduğu için fotolara bıraktım.Ama dediğin gibi gölde balık var ve tutmak isteyende çok.Ama ben çabuk sıkılıyorum.Beklemeyi sevmiyorum. TA ile gezmesi daha güzel.Balık bana göre değil.

çok güzel bir gezi olmuş , paylaşım için teşekkürler ...

Silent havalar sogumadan planladığım bir rut var katılmak istersen gideriz.Çubuk çıkışlı,Şabanözü,Orta,Çerkeş,Işık dağı,Güven,Kızılcahamam,Ankara,Çubuk
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel resimler :rendeer:
Harika bir gezi olmuş :cat:
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Eline gazına sağlık karagöl de kamp kurmak da ayrı bir keyiflidir:) kırmızı bantlarda transalp ı ates vermıs:) kazasız sürüşler
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Ya ne denirki böyle güzel manzara karşısında.elinize kolunuza sağlık bizle fotografları paylaştığınız için.Ayrı transalpde çok yakışıklı durmuş.Yeni modeli çıkacak ama bu kasası da efsane olmuş durumda.Sonbaharda kimsenin olmadığı vakit gitmeninde tadı ayrı olsa gerek.:cat:Bizede nasip olur umarım.:wiinkk::rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ellerine sağlık harika paylaşımlar doğanınsonbaharda verdiği renkleri nerede gorsem bayılırım teşekkurler
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Eline gazına sağlık karagöl de kamp kurmak da ayrı bir keyiflidir:) kırmızı bantlarda transalp ı ates vermıs:) kazasız sürüşler

Kamp için,Balık tutmak için,fotoraf çekmek için,piknik için, kısaca kafa dinlemek için çok uygun bir doğa harikası bir yer.Fosforlu Bantlara gelince karanlıkta çekip nasıl göründüğünü görmek kısmet olmadı daha:cherry:

ellerine sağlık harika paylaşımlar doğanınsonbaharda verdiği renkleri nerede gorsem bayılırım teşekkurler

Sanırım İzmir de daha güzel yerler vardır.

Ya ne denirki böyle güzel manzara karşısında.elinize kolunuza sağlık bizle fotografları paylaştığınız için.Ayrı transalpde çok yakışıklı durmuş.Yeni modeli çıkacak ama bu kasası da efsane olmuş durumda.Sonbaharda kimsenin olmadığı vakit gitmeninde tadı ayrı olsa gerek.:cat:Bizede nasip olur umarım.:wiinkk::rendeer:

Erdo İstanbul da Polenezköy,Riva,Şile taraflarıda çok güzel bas git.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
sülümanım süper olmuşşş... şu senin sonbahar turunu hemen ayarlayalım bu akşammmm .....yeter artık yaa bir haftadır üstüne binemedim motturun canımmm....



resimler ancak bu kadar birleştirilebildi... hatırlatta sana panaromik nasıl çekilir bi göstertimm...:silent::)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst