- Katılım
- 10 Nis 2012
- Mesajlar
- 285
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar yazın ayda 1000 tl kenara atıcam suan sezonluk çalışıyorum ay sonunda 6 7 bin tl elimde olur saırım yeni honda cbr125 2012 lerde 6.900 olmuş bin tl zam gelmiş ya acaba 10.000 e falan hyo 250r mi almak mantıklı olur 7000 e cbr 125 mi 6 senedir motor kullanıyorum scootr trafikte refleks sürüş tekniği olsun hangi yolda nasıl gidilir olsun bayya tecrübem var ama bir yandada 10000 tl ona verene kadar 10000 de kredi çekip bi dizel araçmı alsam diyorum
off cbr125 zam glmese onu alıcaktım