Son zamlardan sonra CBR 125 Mi GT250R mi?

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Merhabalar yazın ayda 1000 tl kenara atıcam suan sezonluk çalışıyorum ay sonunda 6 7 bin tl elimde olur saırım yeni honda cbr125 2012 lerde 6.900 olmuş bin tl zam gelmiş ya acaba 10.000 e falan hyo 250r mi almak mantıklı olur 7000 e cbr 125 mi 6 senedir motor kullanıyorum scootr trafikte refleks sürüş tekniği olsun hangi yolda nasıl gidilir olsun bayya tecrübem var ama bir yandada 10000 tl ona verene kadar 10000 de kredi çekip bi dizel araçmı alsam diyorum :D off cbr125 zam glmese onu alıcaktım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söylerdimde fikrimi
annnem tanımadığın kişilerle konuşma derdi hep....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyse yinede diyeyim bari nasıl olsa koray burada yanlız değiliz bişey olmaz..
HAWASANKİ iyi,, biraz esmekle birlikte idare eder
bence onu almak lazım
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Geçen yakından gördüm çok cılız cbr 125 lastikler desen cup lastiği gibi
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bisiklet lastikli cupların lastiği ne zaman 130 luk oldu:)

CBF 150 90 lık

cup lar 80 lik kullanır
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
valla bana kalırsa 2si arasında dağlar kadar fark var az birazda fiyat farkı da var ancak aradaki fiyat farkına değecek ayrıntılar olduğu kesin

ayrıca aynı sınıf motosikletler bile değil biri 125lik diğeri 250lik yakıt ekonomisi diyorsanız cbr yok bi alayım uzun süre kullanırım daha hızlı olsun beni tatmin etsin görüntüsü daha güzel kaslı olsun diyorsanız da gt250r yi tercih etmeniz daha mantıklı olur
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bu kıyaslamanın bile sebebi HONDA fanatizm mi :D kahrolsun böle kıyaslama :D tercih :D

Aslında yukardi paragrafın tek cümlelik özeti: ''cbr 125'e zam gelemyeydi iyiydi'':cherry:

125 cc motor mu? 250cc motor mu? mazotlu araba mı? kısmı sistemin kendini kapatmadan önce kendini formatlarken düştüğü durumu gösteriyor:king:
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
cok sacma kıyaslama yaa.. Hyo verebılcek durumun varsa alırsın cbr 250 azda yakarsın hondayada bınmıs olursun yada hıc param cıkmasın dıyorsan commuter alır dewam edersın... Dızel araba lafı ıcın yorumum yok. Son olarak 125lık motora 7400 vermem verenıde kınarım....
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
cok sacma kıyaslama yaa.. Hyo verebılcek durumun varsa alırsın cbr 250 azda yakarsın hondayada bınmıs olursun yada hıc param cıkmasın dıyorsan commuter alır dewam edersın... Dızel araba lafı ıcın yorumum yok. Son olarak 125lık motora 7400 vermem verenıde kınarım....

Tamam bende vermem ama vereni kınamak nedemek ? Adam belki yzf 125 hastası gider alır 2. elini kim ne der ? yada 0 motor almak ister,ss tarzı sever,gider cbr 125 alır şuanki fiyattan.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
tarzını ss olarak devam ettireceksen..bundan sonraki niyetin 600 lük bir ss ise bence ninja ya da hyo tercih etmelisin..cbr den sonra 600 lük makinalar kullanım ve oturuş itibariyle sana zor gelebilir...benim tecrübem yok ama fikrim bu yönde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst