Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
akorlar çok güzel...... Hemen gitarımı kaptım, dinledikten sonra... İstanbula dönerken yolda dinleyecem bunu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

neyse bu da benden...
Motoru Konya Ovası'nda terkedip yolun ortasında elinde akustik gitarla yürütecek parçadır...
https://www.youtube.com/watch?v=cd2-SiPPoOM

konya ovasında motoru terk etmek için bir bahane bulmak gerek.. benzin bitebilir :cherry: sonra çıkarırsın cebinden kanyak matarasını, bir yudum alır başlarsın toz toprak içinde sıcak güneşin altında çalarak yürümeye
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
konya ovasında motoru terk etmek için bir bahane bulmak gerek.. benzin bitebilir :cherry: sonra çıkarırsın cebinden kanyak matarasını, bir yudum alır başlarsın toz toprak içinde sıcak güneşin altında çalarak yürümeye

motoru çalmasınlar gitar çalacağım diye... parça bittikten sonra geri alacam motorumu :D
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
videoyu başlatmadan önce hoparlörleri son ses açınız !!! ilk saniye beni bitiren :)

 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Bendeniz bu hatunu gendime münhasır dinlerdim , sen tut cümle aleme aç , gelyom sana yavaş::angry2::

Hemn popüleritesini kaybettirmek için birkaç paylaşım daha yapacam. Konuyu karıştırıp bulanlar dinlemeyi haketmiştir abi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------

Mesela biraz geçmişe gidelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst