akorlar çok güzel...... Hemen gitarımı kaptım, dinledikten sonra... İstanbula dönerken yolda dinleyecem bunu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
neyse bu da benden...
Motoru Konya Ovası'nda terkedip yolun ortasında elinde akustik gitarla yürütecek parçadır...
https://www.youtube.com/watch?v=cd2-SiPPoOM
konya ovasında motoru terk etmek için bir bahane bulmak gerek.. benzin bitebilir :cherry: sonra çıkarırsın cebinden kanyak matarasını, bir yudum alır başlarsın toz toprak içinde sıcak güneşin altında çalarak yürümeye
motoru çalmasınlar gitar çalacağım diye... parça bittikten sonra geri alacam motorumu![]()
parça biter motor ufuk çizgisinde kaybolur gider.. belki bir gün yine karşılaşırsınız :mrgreen:
terk edilmiş ıssız çöllerde yürüyorum bir başıma gündüz gece
https://www.youtube.com/watch?v=02EsC1M8wto#t=0m53s
Bu ablamızı herkese dinlettirmem... Değerimi bilin.:cherry::wiinkk::joker:
https://www.youtube.com/watch?v=KyM7sw4lVSk
Bendeniz bu hatunu gendime münhasır dinlerdim , sen tut cümle aleme aç , gelyom sana yavaş::angry2::
Gerçi bunu burada harcamazdım emme, alizee içün değer ^^
https://www.youtube.com/watch?v=d73tiBBzvFM
bak Bunu bilmiyordum