- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #1
2 zamanlı sesi var alette 2 zamanlı çinli görmedim ben ama :sunny:
Konuyla alakalı değil ama.. senin bmw mavi mi..?
evet hatta mevzusu geçmişti seninki ile benimkinin arasındaki renk farkı diye. profilde fotolar var bak istersen bi.
1: senin makina dandik..
2: eskişehire gelsene arkadaşım...
3: dandik demişmiydim? ööle gagalıl falan.. yamuk yumuk...
1: şükür götürüp getiriyo
2:en kısa zamanda aklımda zaten o hızlı trenle hızlı hızlı gidip gelmek
3: şimdi bakıyorumda hiç öle bi yamukluk göremiyorum orda niye öle çıkmış hala anlam veremedim ben bu işe(işin garibi bende fotoda farkettim o yamukluğu :sunny: )
Çinli minli, işte heyecanın kralını yaşatıyor adama :mrgreen:
Yanlız oradan (mavi) bir BMW atlasa kesin 4'e bölünürdü :queen:
zorunan yeşil sahalara döndüreceksiniz beni![]()
Çinli minli, işte heyecanın kralını yaşatıyor adama :mrgreen:
Yanlız oradan (mavi) bir BMW atlasa kesin 4'e bölünürdü :queen:
dikkat sataşma var.