son atlayışını yaptı :(

Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
oha şase mi ayrılmış çataldan mı kopmuş nolmuş yahu öyle kablolar falan da yok, şaka falandır bence bu :)
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Öhh be çakıldı adam. Sanki bilinçli olarak motoru ayırmış da atlamış. Nasıl kırıldı öyle :sunny::santa:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
2 zamanlı sesi var alette 2 zamanlı çinli görmedim ben ama :sunny:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
1: senin makina dandik..
2: eskişehire gelsene arkadaşım...
3: dandik demişmiydim? ööle gagalıl falan.. yamuk yumuk...

1: şükür götürüp getiriyo
2:en kısa zamanda aklımda zaten o hızlı trenle hızlı hızlı gidip gelmek
3: şimdi bakıyorumda hiç öle bi yamukluk göremiyorum orda niye öle çıkmış hala anlam veremedim ben bu işe(işin garibi bende fotoda farkettim o yamukluğu :sunny: )
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor mevta :) Herif çırpılmış yumurta oldu resmen :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bunu önceden izlemiştim normal yani kırılması sonuçta atladığı motor cros değil
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
1: şükür götürüp getiriyo
2:en kısa zamanda aklımda zaten o hızlı trenle hızlı hızlı gidip gelmek
3: şimdi bakıyorumda hiç öle bi yamukluk göremiyorum orda niye öle çıkmış hala anlam veremedim ben bu işe(işin garibi bende fotoda farkettim o yamukluğu :sunny: )

Maksat dışkı atmaktı..
harbi yamukmuymuş.. ehehe.. komik oldu şimdi..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çinli minli, işte heyecanın kralını yaşatıyor adama :mrgreen:

Yanlız oradan (mavi) bir BMW atlasa kesin 4'e bölünürdü :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Motosiklet MZ.
Muhtemelen bu video öncesinde de defalarca atladılar zıpladılar.
Dayanamadı gariban...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hahahaha çok komik:queen: , okadar da üzücü bir durum :salut: düşünsene kasisten geçerken motosiklet ikiye ayrılıyor..millet yarılır heralde:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst