Solo olarak MARMARA gezisi

Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Abim bunu saymayız yine bekleriz. Bakarsın hep beraber seni ziyarete geliriz.:)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
hanımla,oğlumdan izin alıp bende gezmek istiyorum.çok hoş olmuş,herkes profesyonel değil.veya herkes japona binecek kadar bütçe ayırmayabilir. egede japon mecburi değil.tatil yörelerine günü birlik gidip dönebilirsiniz. bizde istanbulda iken hep hayal kurardık.eşimin doktor oluşundan ve tayini özellikle buralardan istedik de yırttık. paylaştığınız için tşt.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Dostum güzel bir gezi yapmışsın. Ayağına ve motoruna sağlık. Fotoğraflar da hiç fena değil. Ümmet Beylerle karşılaşman da güzel bir sürpriz olmuş.
Ben de böyle bir geziyi 2005 de yapmıştım. Benimki biraz daha büyük bir tur olmuştu. Selam ve sevgiler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst