- Katılım
- 12 Şub 2006
- Mesajlar
- 207
- Konu Yazar
- #1
Uzun zamandır,işlerimin yoğunluğu ve bu yoğunluğun getirdiği stres ve sıkıntıdan bunalmıştım...
Bu hafta havaların iyi olmasından da faydalanıp şöyle kurtlarımı döküp,sıkıntı ve stresten uzaklaşmak için İstanbul dan başlayıp Bursa,Çanakkale Tekirdağ ve tekrar İstanbulda sona erecek bir gezi yapmaya karar verdim...Bu bahane ile hem uzun zamandır görmediğim memleketimi görme fırsatını da bulacaktım..
Tek başına olmanın tek dezavantajı resim çekmek,bunun sıkıntısını yaşadım,buyrun amatörcede olsa çektiğim resimler....



Eski hisardan Topçular Yalova istikametine Feribot ile geçerken


Kıyıdan yavaş yavaş uzaklaşıyoruz,içimde ailem ve kızımdan uzaklaşmanın burukluğu,bir yandada uzaklara gitmenin ve yol yapmanın dayanılmaz heyecanı var




Hava ve yol okadar güzelki sürüşün zevkini doya doya çıkartıyorum,Orhangazi girişi


Bursa çevre yolundayım istikamet Karacabey,Bandırma üzerinden Biga



Karacabey de çok eski bir dostum ile görüştükten sonra Uluabat ta çay molası


Buradan sonra Fotograf çekemedim,inanılmaz bir sis başladı Karacabey çıkışında ve Edincik e kadar inanılmaz bir sis vardı.
Cumartesi ve Pazar günü Bigada eski dost ve arkadaşlarımı ziyaret ettim,o gün Ümmet ağabey ve arkadaşları Trakya üzerinden Çanakkale yi gezmişler ve Biga bandırma üzerinden İstanbula dönerlerken sağolsunlar beni kırmayıp kısada olsa ziyaretime geldiler,burada hepinizin huzurunda kendilerine tekrar teşekkür ediyorum...
Ümmet ağabey ve ekibi Biga girişinde,kendilerini karşıladım



Ve nihayet Biga daki ziyaret ve dinlenme sonrası gezimin geri kalan bölümü Çanakkale,Tekirdağ üzerinden İstanbul seyahat hazırlıkları,sabah evin bahçesinde

Ve yola çıkmadan önceki son Pozumuz

Çanakkale MT den Yanar17 Sebahattin hocam ve Mutto Muhittin kardeşimi ziyaret edip,onlar ile şahsen tanışma fırsatını yakaladım,bana göstermiş oldukları misafir perverlikve sıcak ilgileri için çok teşekkür ediyorum

Çanakkale den Kilitbahir e geçerken


Sonrasında uzun bir yolculuk yapıp hiçbir yerde durmadan Tekirdağ çıkışın da bir mola verdim,tuvalet ve su ihtiyacım için

Ve nihayet öğleden sonra İstanbula evime kavuştum.. Benim için gerçekten çok güzel geçen bir seyahat oldu,eski günlerim aklıma geldi,herne kadar gezi resimlerim ve anlatımlarım eksik ve acemice olsada bunları sizler ile paylaştığım için mutluyum..
Ve sunu anladımki her nereye gidersek gidelim,iki tekere gönül vermiş okadar çok insan varki,ayrıca yine nerede olursa olsun karşımıza bize yardımcı olacak kucak açacak MT dostları ve üyeleri var bu beni çok mutlu etti...Bir gün hepimizin hayallerindeki Motosiklete ve hayallerine kavuşması dileği ile....
Bu hafta havaların iyi olmasından da faydalanıp şöyle kurtlarımı döküp,sıkıntı ve stresten uzaklaşmak için İstanbul dan başlayıp Bursa,Çanakkale Tekirdağ ve tekrar İstanbulda sona erecek bir gezi yapmaya karar verdim...Bu bahane ile hem uzun zamandır görmediğim memleketimi görme fırsatını da bulacaktım..
Tek başına olmanın tek dezavantajı resim çekmek,bunun sıkıntısını yaşadım,buyrun amatörcede olsa çektiğim resimler....



Eski hisardan Topçular Yalova istikametine Feribot ile geçerken


Kıyıdan yavaş yavaş uzaklaşıyoruz,içimde ailem ve kızımdan uzaklaşmanın burukluğu,bir yandada uzaklara gitmenin ve yol yapmanın dayanılmaz heyecanı var




Hava ve yol okadar güzelki sürüşün zevkini doya doya çıkartıyorum,Orhangazi girişi


Bursa çevre yolundayım istikamet Karacabey,Bandırma üzerinden Biga



Karacabey de çok eski bir dostum ile görüştükten sonra Uluabat ta çay molası


Buradan sonra Fotograf çekemedim,inanılmaz bir sis başladı Karacabey çıkışında ve Edincik e kadar inanılmaz bir sis vardı.
Cumartesi ve Pazar günü Bigada eski dost ve arkadaşlarımı ziyaret ettim,o gün Ümmet ağabey ve arkadaşları Trakya üzerinden Çanakkale yi gezmişler ve Biga bandırma üzerinden İstanbula dönerlerken sağolsunlar beni kırmayıp kısada olsa ziyaretime geldiler,burada hepinizin huzurunda kendilerine tekrar teşekkür ediyorum...
Ümmet ağabey ve ekibi Biga girişinde,kendilerini karşıladım



Ve nihayet Biga daki ziyaret ve dinlenme sonrası gezimin geri kalan bölümü Çanakkale,Tekirdağ üzerinden İstanbul seyahat hazırlıkları,sabah evin bahçesinde

Ve yola çıkmadan önceki son Pozumuz

Çanakkale MT den Yanar17 Sebahattin hocam ve Mutto Muhittin kardeşimi ziyaret edip,onlar ile şahsen tanışma fırsatını yakaladım,bana göstermiş oldukları misafir perverlikve sıcak ilgileri için çok teşekkür ediyorum

Çanakkale den Kilitbahir e geçerken


Sonrasında uzun bir yolculuk yapıp hiçbir yerde durmadan Tekirdağ çıkışın da bir mola verdim,tuvalet ve su ihtiyacım için

Ve nihayet öğleden sonra İstanbula evime kavuştum.. Benim için gerçekten çok güzel geçen bir seyahat oldu,eski günlerim aklıma geldi,herne kadar gezi resimlerim ve anlatımlarım eksik ve acemice olsada bunları sizler ile paylaştığım için mutluyum..
Ve sunu anladımki her nereye gidersek gidelim,iki tekere gönül vermiş okadar çok insan varki,ayrıca yine nerede olursa olsun karşımıza bize yardımcı olacak kucak açacak MT dostları ve üyeleri var bu beni çok mutlu etti...Bir gün hepimizin hayallerindeki Motosiklete ve hayallerine kavuşması dileği ile....
Son düzenleme: