Solo olarak MARMARA gezisi

Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Uzun zamandır,işlerimin yoğunluğu ve bu yoğunluğun getirdiği stres ve sıkıntıdan bunalmıştım...

Bu hafta havaların iyi olmasından da faydalanıp şöyle kurtlarımı döküp,sıkıntı ve stresten uzaklaşmak için İstanbul dan başlayıp Bursa,Çanakkale Tekirdağ ve tekrar İstanbulda sona erecek bir gezi yapmaya karar verdim...Bu bahane ile hem uzun zamandır görmediğim memleketimi görme fırsatını da bulacaktım..

Tek başına olmanın tek dezavantajı resim çekmek,bunun sıkıntısını yaşadım,buyrun amatörcede olsa çektiğim resimler....






Eski hisardan Topçular Yalova istikametine Feribot ile geçerken




Kıyıdan yavaş yavaş uzaklaşıyoruz,içimde ailem ve kızımdan uzaklaşmanın burukluğu,bir yandada uzaklara gitmenin ve yol yapmanın dayanılmaz heyecanı var








Hava ve yol okadar güzelki sürüşün zevkini doya doya çıkartıyorum,Orhangazi girişi





Bursa çevre yolundayım istikamet Karacabey,Bandırma üzerinden Biga







Karacabey de çok eski bir dostum ile görüştükten sonra Uluabat ta çay molası





Buradan sonra Fotograf çekemedim,inanılmaz bir sis başladı Karacabey çıkışında ve Edincik e kadar inanılmaz bir sis vardı.

Cumartesi ve Pazar günü Bigada eski dost ve arkadaşlarımı ziyaret ettim,o gün Ümmet ağabey ve arkadaşları Trakya üzerinden Çanakkale yi gezmişler ve Biga bandırma üzerinden İstanbula dönerlerken sağolsunlar beni kırmayıp kısada olsa ziyaretime geldiler,burada hepinizin huzurunda kendilerine tekrar teşekkür ediyorum...

Ümmet ağabey ve ekibi Biga girişinde,kendilerini karşıladım







Ve nihayet Biga daki ziyaret ve dinlenme sonrası gezimin geri kalan bölümü Çanakkale,Tekirdağ üzerinden İstanbul seyahat hazırlıkları,sabah evin bahçesinde



Ve yola çıkmadan önceki son Pozumuz:)



Çanakkale MT den Yanar17 Sebahattin hocam ve Mutto Muhittin kardeşimi ziyaret edip,onlar ile şahsen tanışma fırsatını yakaladım,bana göstermiş oldukları misafir perverlikve sıcak ilgileri için çok teşekkür ediyorum




Çanakkale den Kilitbahir e geçerken






Sonrasında uzun bir yolculuk yapıp hiçbir yerde durmadan Tekirdağ çıkışın da bir mola verdim,tuvalet ve su ihtiyacım için




Ve nihayet öğleden sonra İstanbula evime kavuştum.. Benim için gerçekten çok güzel geçen bir seyahat oldu,eski günlerim aklıma geldi,herne kadar gezi resimlerim ve anlatımlarım eksik ve acemice olsada bunları sizler ile paylaştığım için mutluyum..

Ve sunu anladımki her nereye gidersek gidelim,iki tekere gönül vermiş okadar çok insan varki,ayrıca yine nerede olursa olsun karşımıza bize yardımcı olacak kucak açacak MT dostları ve üyeleri var bu beni çok mutlu etti...Bir gün hepimizin hayallerindeki Motosiklete ve hayallerine kavuşması dileği ile....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bu yaz bende yapacam arkadaş böyle bir gezi

eline tekerine sağlık,resimler gözüküyor:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Yeni gezilerinizin devamını dilerim..
PAYLAŞIMINIZ için teşekkürler...
Fotoğraflar ve anlatım için de teşekkürler....
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gezi rotasını saat yönü tersine yapsaydınız, köprü parası vermezdiniz :)
güzel gezi. tebrikler.:cat:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
emeğine yüreğine deklanşörüne tekerine sağlık.
walla bu gezi fotoğraflarını gördükce içim hop hop ediyo bigüzel imreniyorum:)
nezaman şöyle vurup yollara salına salına uzun yol yapıcam hayalini kuruyorum paylaşımın için teşekkürler tekerin düz bassın
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
99
slm keşke orhangaziye gelmişken iznike de uğrasaydın olsun çok güzel bir gezi olmuş:)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yalovadan geçiyorsun ve bizim haberimiz yok:salut: darıldım valla.ayrıca yanılmıyorsam sendede göçmenlik vardı.bulgaristan mt'de yazını okumuştum yanılmıyorsam..hiç gelmiyorsun.2.kez darıldım şimdi :pr:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Yeni gezilerinizin devamını dilerim..
PAYLAŞIMINIZ için teşekkürler...
Fotoğraflar ve anlatım için de teşekkürler....

Ben Teşekkür ederim.Daha iyi resimler çekeriz inşallah

gezi rotasını saat yönü tersine yapsaydınız, köprü parası vermezdiniz :)
güzel gezi. tebrikler.:cat:

Onu akıl edemedim,bir dahaki gezide dikkat ederim:)

emeğine yüreğine deklanşörüne tekerine sağlık.
walla bu gezi fotoğraflarını gördükce içim hop hop ediyo bigüzel imreniyorum:)
nezaman şöyle vurup yollara salına salına uzun yol yapıcam hayalini kuruyorum paylaşımın için teşekkürler tekerin düz bassın

Umarım enkısa zamanda sende hayalini gerçekleştirirsin

slm keşke orhangaziye gelmişken iznike de uğrasaydın olsun çok güzel bir gezi olmuş:)

Aklımdan da geçmedi değil ama fazla zamanım olmadığı için iznik e uğrayamadım,inşallah başka bir sefer:pale:

yalovadan geçiyorsun ve bizim haberimiz yok:salut: darıldım valla.ayrıca yanılmıyorsam sendede göçmenlik vardı.bulgaristan mt'de yazını okumuştum yanılmıyorsam..hiç gelmiyorsun.2.kez darıldım şimdi :pr:

Doğru,Bulgaristan MT ye de yazmıştım,bizim ki çok eski 1878 osmanlı rus harbinde gelmişler

Yalova yada girmedim hiç hatırlarsan geçen hafta sabah hava yağışlı idi,yağarmı yağmazmı ikileminde kaldım vaz geçtim.Hatta yürüyen köşk ü çok merak ediyorum,görmek istedim fakat malum hava beni korkuttu,İstanbula geldiğinde ben seni beklerim Pendik teyim,bağırsan duyarım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Doğru,Bulgaristan MT ye de yazmıştım,bizim ki çok eski 1878 osmanlı rus harbinde gelmişler

Yalova yada girmedim hiç hatırlarsan geçen hafta sabah hava yağışlı idi,yağarmı yağmazmı ikileminde kaldım vaz geçtim.Hatta yürüyen köşk ü çok merak ediyorum,görmek istedim fakat malum hava beni korkuttu,İstanbula geldiğinde ben seni beklerim Pendik teyim,bağırsan duyarım:p

resimlerde topçular feribotunu ve orhangazi girişini gördüm.yalova dörtyoldan geçmişsin.oda yalova içi sayılır.ben seni karşılardım orda.bulgaristan mt'ye tekrardan bekliyoruz...pendik demek.ben fuara giderken pendik feribotu ile gelmeyi düşünüyorum.eğer uyarsa pazar günü fuara beraber gidelim.hem yoluda çok iyi bilmiyorum.hem tanışmış oluruz hemde bana rehberlik yaparsın :p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Güzel gezi.Paylaşıma tşk.ler.Yolunuz herdaim açık olsun.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel gezi tek başına ancak bu kadar olur,tekerine emeğine sağlık
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
gercektan youn bir is ve strestan uzak kalmak icin en guzel yollarından birtanesi boyle gezi,guzel gezi olmus
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
böyle gezileri gördükçe insanın gezesi geliyor :)Yazın umarım bizede kısmet olur böyle bir gezi.Toplam kaç km yol yaptınız ve ortalma süratiniz nedir? :)Ayrıntıyamı indim nedir :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel makina güzel poroce..tebrikler...yaz geldi fıkır fıkırız vallahi hepimiz...:p
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Eline emeğine sağlık. Paylaşımlar için teşekkürler güzel gezi olmuş...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst