- Katılım
- 20 Haz 2005
- Mesajlar
- 125
- Motosikleti
- Honda Forza
Bir de "ya çocuk olsaydı" diyerek olayı saptırmaya çalışanlar var.Yahu akıl var mantık var, çocuk olsa tabi ki park halinde olan araçlara veya karşıdan gelen araca çarpma ,veya veya arkadan gelen aracın altında kalma risklerini göze alır insan.İnsanla köpeğin canı aynı kefeye konur mu hiç?"Köpeğe çarpmayacağım" diye kendi canına veya başkasının canına mı kıysaydı?
Hocam Allah sana acil şifalar versin, söylenecek bişey yok. Senin gibiler yüzünden Dünya bitti, su bitti, hayvanlar bitti... Sen ve senin gibi düşünen insanlarla beraber yalnızca insanların olduğu bir dünyada mutlu mutlu yaşa :farao: