Sokak Köpeğini Ezdim Motorumla :((

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
Bir de "ya çocuk olsaydı" diyerek olayı saptırmaya çalışanlar var.Yahu akıl var mantık var, çocuk olsa tabi ki park halinde olan araçlara veya karşıdan gelen araca çarpma ,veya veya arkadan gelen aracın altında kalma risklerini göze alır insan.İnsanla köpeğin canı aynı kefeye konur mu hiç?"Köpeğe çarpmayacağım" diye kendi canına veya başkasının canına mı kıysaydı?

Hocam Allah sana acil şifalar versin, söylenecek bişey yok. Senin gibiler yüzünden Dünya bitti, su bitti, hayvanlar bitti... Sen ve senin gibi düşünen insanlarla beraber yalnızca insanların olduğu bir dünyada mutlu mutlu yaşa :farao:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eceli gelen it motor önüne çıkar...!!!:queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abartmaya devam arkadaşlar hız kesmeyin :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
uLe BaTHu maşallah ne kadar cewap yazılmışşşşşşşş :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
geçmiş olsun abi köpeğin cinsi neydi yani kangalmıydı pitbulmuydu neydi?? cinselere göre yaşama şansı yükselebiliyor
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Hergün 3-5 vatan evladı kaybediyoruz, neden ölüyorlar? Onların ölmüne sebebiyet verenleri, onların ölümüne göz yumanları da böyle protesto etsenize madem o kadar "sevgi"niz var? Anca köpeğe gelince sesinizi çıkarırsınız, gerisi tısssss...::rantinp:

SHREK,ELMA İLE ARMUTU AYRI SEPETLERE KOY!!!AKLA KARAYI KARIŞTIRMA!!!!
BU SÖZLERİNLE KOMİK DURUMA DÜŞME

bonnie&clide

Hayvan sevmek sokaktaki köpeklere acıyıpta elinizdeki yiyeceğin bir kısmını ona vermek değildir.. o sokak köpeği yarın seni bir köşede 4-5 arkadaşı ile kıstırıp dişleri çıkardımı görürüm o senin panter emelliğini asıl sokak köpeklerine henüz avrupadaki kadar gelişmiş olmasada önlem alınmasına karşı çıkanlar hayvanları sevmiyorlar.. en azından orada boğazlarına bir sokum bişi gidiyo bir veteriner kontrol ediyor..arada 3-5 kişi gidip ziyaret ediyor..dünyanın hiç bir medeni ülkesinde başıboş hayvan göremessiniz..ancak 3. dünya ülkeleri diye nitelendirilen ve gereksiz hassasiyet gösteren panter emellerin ülkesinde bu geri kalmış çağ dışı görüntüyü görebilirsiniz..
ben yurt dışında uzun süreler ikamet ettim değil başıboş hayvan , sahipli hayvanlar bile bir kontrol altında dolaşır .. ellerinde hayvanların dışkısını temizlemek için ufak süpürge ve faraş lar vardır ve özel torbalara konur çöpe öle atılır bu dışkılar .. ama siz bu pisliğe o kadar alışmışsınız ki hayvanları korumak adına söylediğiniz lafların çağdışı olduğunun bilincine dahi varamıyosunuz..

Bak o başıboş hayvan hem bir arkadaşımıza kaza yaptırıyodu hemde hayatından oluyodu bumu hayvanseverlik ..
Hayvan sewmek sokak köpeği yada başka ewsiz canlıyla yemeğinide paylaşmaktır!!!anlayana duyguları olana tabi,Avrupada yaşadıysan orada hayvan edinmenin ne kadar zor olduğunu hatta insanların takip edildiğini,çocukları eğlendikten sonra sokağa salınmadığını bilmen gerekir.Sokaktaki köpekler uzaydanmı gelior sence??Ben söyliyim ,sokaklar cins hayvanlarla dolu,aileler eğlencelik olsun die alıp sonra terk ediveriyor,hatta yazlık yerler terk olmuş cinslerle dolu!!Barınağa en son ne zaman gittin YADA HİÇ GİTTİNMİ!!! bir yardım götürdünmü ki konuşuyorsun ??Panter emel kıstasıyla ortaya çıkıp herkezi o kıstasa sokmayın,Çağ dışılık sizin yaptıklarınızdır ,işinize gelmedimi kapatalım yada öldürelim mantığıyla bir yere varamayan sizler birde ENGİZİSYON mahkemeleri kurun bari oldu olucak,sawunduklarınıza ancak o yakışır ,pisliğe alıştık haklısın çünkü bu ülkede wc terbiyesi bile yok ,sifon bile kullanmayı bilmeyen bir toplumdayız dışarca wc ye girdiğinde arkadan sen çekersin OYSAKİ PİS DEDİĞİN HAYVAN PİSLİĞİNİ ÖRTER AÇIKTA BIRAKMAZ...
Kazayı köpekmi yaptırdı ?yoksa aç olduğu için onu sokağın ortasında yemek aramaya itan şartlarmı bence bi kere daha düşün birazda empati yapmayı öğren !!!
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
uLe BaTHu maşallah ne kadar cewap yazılmışşşşşşşş :queen:

Niye öyle diyorsun, sen kaza yaptığındada bu kadar mesaj gelmişti.:p:mrgreen:

SHREK,ELMA İLE ARMUTU AYRI SEPETLERE KOY!!!AKLA KARAYI KARIŞTIRMA!!!!
BU SÖZLERİNLE KOMİK DURUMA DÜŞME


Hayvan sewmek sokak köpeği yada başka ewsiz canlıyla yemeğinide paylaşmaktır!!!anlayana duyguları olana tabi,Avrupada yaşadıysan orada hayvan edinmenin ne kadar zor olduğunu hatta insanların takip edildiğini,çocukları eğlendikten sonra sokağa salınmadığını bilmen gerekir.Sokaktaki köpekler uzaydanmı gelior sence??Ben söyliyim ,sokaklar cins hayvanlarla dolu,aileler eğlencelik olsun die alıp sonra terk ediveriyor,hatta yazlık yerler terk olmuş cinslerle dolu!!Barınağa en son ne zaman gittin YADA HİÇ GİTTİNMİ!!! bir yardım götürdünmü ki konuşuyorsun ??Panter emel kıstasıyla ortaya çıkıp herkezi o kıstasa sokmayın,Çağ dışılık sizin yaptıklarınızdır ,işinize gelmedimi kapatalım yada öldürelim mantığıyla bir yere varamayan sizler birde ENGİZİSYON mahkemeleri kurun bari oldu olucak,sawunduklarınıza ancak o yakışır ,pisliğe alıştık haklısın çünkü bu ülkede wc terbiyesi bile yok ,sifon bile kullanmayı bilmeyen bir toplumdayız dışarca wc ye girdiğinde arkadan sen çekersin OYSAKİ PİS DEDİĞİN HAYVAN PİSLİĞİNİ ÖRTER AÇIKTA BIRAKMAZ...
Kazayı köpekmi yaptırdı ?yoksa aç olduğu için onu sokağın ortasında yemek aramaya itan şartlarmı bence bi kere daha düşün birazda empati yapmayı öğren !!!

Ya çok ciddi bi konu ama, SHREK lafına çok güldüm...:p:):queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Hergün 3-5 vatan evladı kaybediyoruz, neden ölüyorlar? Onların ölmüne sebebiyet verenleri, onların ölümüne göz yumanları da böyle protesto etsenize madem o kadar "sevgi"niz var? Anca köpeğe gelince sesinizi çıkarırsınız, gerisi tısssss...::rantinp:

amaçsızca ölen insanlara, teröre verilen şehitlerimize üzülmüyormuyuz sanıyorsun? sadece onun yeri burası değil taktir edersin ki burda başka birşey tartışılıyor.

hayvanlara karşı duyarsız olabilirsiniz, ama bari böyle beyan etmeyin bunu. OLMUYOR..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Hocam Allah sana acil şifalar versin, söylenecek bişey yok. Senin gibiler yüzünden Dünya bitti, su bitti, hayvanlar bitti... Sen ve senin gibi düşünen insanlarla beraber yalnızca insanların olduğu bir dünyada mutlu mutlu yaşa :farao:

Kimsenin "bir köpeğin hayatını kurtaracağım" diye başkalarının hayatını riske atma lüksü yoktur.Asıl çarpıklık sizde, insan hayatının değerini anlamadan köpek kurtarmaya kalkıyorsunuz.Yürümeden koşmaya çalışıyorsunuz.İnsan için herşey mükemmel değil.İnsanları bırakıp beni hayvan düşmanlığı, dünya düşmanlığıyla suçlamak ikiyüzlülük olur.


SHREK,ELMA İLE ARMUTU AYRI SEPETLERE KOY!!!AKLA KARAYI KARIŞTIRMA!!!!
BU SÖZLERİNLE KOMİK DURUMA DÜŞME

Askerlerimizin şehit olması bana komik gelmiyor.Bana asıl komik gelen insan hayatının değerini anlamayanların hayvan hakları savunuculuğuna soyunması.Önce insan :pr:

hayvan edinmenin ne kadar zor olduğunu hatta insanların takip Barınağa en son ne zaman gittin YADA HİÇ GİTTİNMİ!!! bir yardım götürdünmü ki konuşuyorsun

En son ne zaman muhtaç biriyle yemeğini paylaştın? En son ne zaman birilerine yardım ettin?

amaçsızca ölen insanlara, teröre verilen şehitlerimize üzülmüyormuyuz sanıyorsun? sadece onun yeri burası değil taktir edersin ki burda başka birşey tartışılıyor.

hayvanlara karşı duyarsız olabilirsiniz, ama bari böyle beyan etmeyin bunu. OLMUYOR..

İnsan haklarını savunmak hayvanlara karşı duyarsızlık oldu şimdi de...Güzel kardeşim, insan hayatına değer verilmeyen bir yerde hayvan hayatına değer verilir mi sence?


Ps: shrieker shrek aynı şeyler değil ama sakınca görmüyorum isteyen istediğini desin.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
En son ne zaman muhtaç biriyle yemeğini paylaştın? En son ne zaman birilerine yardım ettin?


shrieker sanki biliyormuş, o arkadaşımızı tanıyormuş gibi konuşuyorsun ya deli oluyorum :)

ben de tanımıyorum, ama eminim ki hayvanları bu kadar seven birisi emin ol insanları da seviyor ve düşünüyordur. burası kesin bence

asıl sorulması gereken şey; hayvanları sevmeyen, ölmelerine göz yuman bunda bi sakınca görmeyen birisi İNSANLARI NE KADAR SEVEBİLİR?

İnsan haklarını savunmak hayvanlara karşı duyarsızlık oldu şimdi de...Güzel kardeşim, insan hayatına değer verilmeyen bir yerde hayvan hayatına değer verilir mi sence?


senin insan haklarını savunmana bişey diyen oldu mu?
hayvan hakları ve insan hakları beraber savunulamaz mı, ikisinden birini seçmek mi gerekiyor? sence biz şu an hayvanları seviyoruz ve onları savunuyoruz diye insan hayatına değer vermiyormuyuz?

çok düz mantık düşünüyorsun, insan-hayvan farketmeden bir canlının yaşamının değerinden bahsediyorum ben. Yaşadığımız yerde insan hayatına değer verilmiyorsa emin ol ki bizim gibi düşünen insanlar yüzünden değil bu..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Aslında aynı şeyi farklı söylüyoruz.Bu konuda son sözüm, eğer imkanım varsa çarpmam köpeğe, ama kendimi veya başkasını riske atacaksam önceliğim tabi ki insan hayatıdır.Daha önce yazdığım mesajlarda da bunu anlatmaya çalıştım.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Aslında aynı şeyi farklı söylüyoruz.Bu konuda son sözüm, eğer imkanım varsa çarpmam köpeğe, ama beni veya başkasını riske sokacaksam önceliğim tabi ki insan hayatıdır.Daha önce yazdığım mesajlarda da bunu anlatmaya çalıştım.

tamam bu konuda zaten sana katılmayan yoktur heralde.
ama başlığı en başından okursan benim tepkim böyle düşünenlere değil.

"100km ile çarpın bişey olmaz onlara" gibi vaaz verenlere..

bi de kazayı yapan arkadaşın hem kendisine hem köpeğe zarar vermeme şansı varmış ama pek önemsememiş gibi geldi bana, lakin çarptıktan sonra da şöyle bi bakıp yoluna devam etmiş..
bunlar tasvip edilecek şeyler değil
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
tamam bu konuda zaten sana katılmayan yoktur heralde.
ama başlığı en başından okursan benim tepkim böyle düşünenlere değil.

"100km ile çarpın bişey olmaz onlara" gibi vaaz verenlere..

bi de kazayı yapan arkadaşın hem kendisine hem köpeğe zarar vermeme şansı varmış ama pek önemsememiş gibi geldi bana, lakin çarptıktan sonra da şöyle bi bakıp yoluna devam etmiş..
bunlar tasvip edilecek şeyler değil

Evet o "köpeklerin kemikleri sağlam 100'le de çarpsan bişey olmaz" mantığıyla hareket eden arkadaşlara bir teklifim var, kendilerini 5. kattan aşağıya atsınlar yere çarpma hızları ~ 60 km/s olacaktır.:queen:

Sizi anlıyorum, hayvanı alıp veterineri götürmeli diyorsunuz, doğru mantıktır ama kendinizi o arkadaşın yerine koyup düşünün.O olayın şokuyla insan ne yapacağını şaşırır.En azından durmuş bakınmış, o da birşeydir derim ben...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olur böyle şeyler..
Bilinçli yapılan bir hareket yok. Hayvanda kaçmış gitmiş zaten.
Duyarlılığın güzel ama elden ne gelir, karanlıkta gidip köpek arayamayacağına göre..
Sen dua et düşmemişsin arkadaşım.
Selamlar.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
bi de kazayı yapan arkadaşın hem kendisine hem köpeğe zarar vermeme şansı varmış ama pek önemsememiş gibi geldi bana, lakin çarptıktan sonra da şöyle bi bakıp yoluna devam etmiş..
bunlar tasvip edilecek şeyler değil

bak arkadaşım elimdeki bütün şansı değerlendirdim. ben kaçtım hayvan geldi üzerime beni görmedi. sen benm yazdıklarımı okumuyorsun yada okuyorsun sana japonca geliyor.. durdum motordan indim arkamdaki arabada benle beraber durdu bakındık hayvana zart diye binip devam etmedik öyle. ben anlamıyorum artık bu olumsuz konuşan insanları açıklıyorum hala bodoslama gidiyor konuşuyor . artık kafanıza buyruk atıp tutmayın allah sizin başınızada vermesin konu bence çok uzadı kilitlenmesini talep ediyorum
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
buyuk gecmis olsun eger hizin dusuk ise buyuk ihtimalle kopege bir sey olmamistir kedi olsaydi ic kanama riski verirdim ama. Sokaktaki hayvanlari gordugunde asla tahmin yapma bundan sonra sadece dur ve onlari yoldan uzaklastir. Arkanda kim olursa olsun.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
143
Çok geçmiş olsun benimde en çok korktuğum şey yolda karşıma köpek,kedi vs. çıkması ama çarptığınız hayvanların bir çoğu vücudu sıcak olduğu için o an kaçsada ne yazıkki daha sonra iç kanamadan ölüyorlar:salut:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
panter bonibon sana bişi anlatamayacağıma inanıyom ..

evet başlığı açan arkadaşında talebi ile konu kitlenmiştir..dağılın ..:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst