MoToR' Alıntı:yaf siz pisigopatmısınız ne istiyonuz garibim boğadan ankarada da keçi anıtı var ee onda ne yapçez hemde boynuzları sivri:queen: adanada dadaloğlu var elinde sazı ile ,otursan otursan adamın kucağına oturursun, oda bizim burası kaldırmaz bu tür şeyleri işimiz zor yani ama sizin geyik süper olmuş:cat:
Sadobey' Alıntı:İstanbul o yüzden tehlikesiz. Birde Ankarada ortası delikli geyik heykeli yok mu ona gelecez biz birgün :queen:
Slwer' Alıntı:evet bu yaz ankaraya gelmeyı dusunuyoruz motorla hem benım bıraz ısım var hemde gezmek mahıyetlı ankaradakı arakadaslara duyurulur gruba uye alımı yapılacaktır (normal ınsan olmaması kaydı ıle ) :queen: