Slwer and Sadobey vs Boğa part-1 :)

Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heykele yaptıklarınızı yapsaydınız ya bunlara da ha, yeme di demi ha.:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
yaf siz pisigopatmısınız ne istiyonuz garibim boğadan ankarada da keçi anıtı var ee onda ne yapçez hemde boynuzları sivri:queen: adanada dadaloğlu var elinde sazı ile ,otursan otursan adamın kucağına oturursun, oda bizim burası kaldırmaz bu tür şeyleri işimiz zor yani ama sizin geyik süper olmuş:cat:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
MoToR' Alıntı:
yaf siz pisigopatmısınız ne istiyonuz garibim boğadan ankarada da keçi anıtı var ee onda ne yapçez hemde boynuzları sivri:queen: adanada dadaloğlu var elinde sazı ile ,otursan otursan adamın kucağına oturursun, oda bizim burası kaldırmaz bu tür şeyleri işimiz zor yani ama sizin geyik süper olmuş:cat:

İstanbul o yüzden tehlikesiz. Birde Ankarada ortası delikli geyik heykeli yok mu ona gelecez biz birgün :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
Sadobey' Alıntı:
İstanbul o yüzden tehlikesiz. Birde Ankarada ortası delikli geyik heykeli yok mu ona gelecez biz birgün :queen:


evet bu yaz ankaraya gelmeyı dusunuyoruz motorla hem benım bıraz ısım var hemde gezmek mahıyetlı ankaradakı arakadaslara duyurulur gruba uye alımı yapılacaktır (normal ınsan olmaması kaydı ıle ) :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Slwer' Alıntı:
evet bu yaz ankaraya gelmeyı dusunuyoruz motorla hem benım bıraz ısım var hemde gezmek mahıyetlı ankaradakı arakadaslara duyurulur gruba uye alımı yapılacaktır (normal ınsan olmaması kaydı ıle ) :queen:

CV ile başvursunlar. Birkaç manyak video ve resimde göndersinler seçip alacaz. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst