- Katılım
- 18 Mar 2006
- Mesajlar
- 32
ErbayXP' Alıntı:1500 km mi.. vay be.. benim motor daha 200km anca olumotorun performansı nasıl değişti 1000km den sonra? hiç bi problem çıkarttımı şimdiye kadar? yolda kaldın mı mesela...
ben tatile gidicem de, biraz korkuyorum açıkcası bişi olcak diye![]()
vibrasyon azaldi.. performansda gozle gorulur bir degisiklik olmadi acikcasi.. hic yolda birakmadi.. birakacaginida sanmiyorum.. o yuzden sana simdiden iyi tatilller dilerim