SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
14 mayıs Şile Enduro yarışı ve Skyteam...
efoto0278xs.jpg

efoto0220zb.jpg

efoto0390eq.jpg

efoto0428oi.jpg

:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
wayyybe bu sıkaytim bu yollara geliyosa hakketten iyi seçim yapmışım :) kendimle gururduydum :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
8
erob abi fotolar süper bengelememiştim ama gelmişkadar oldum sayende ya birde dişli lastikler almak istiyorum fiyatları nedir yardımcı olabilirmisin tam kross lastiği

slm abilerim içinizde taraklıyagidecek olan varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
tucy' Alıntı:
erob abi fotolar süper bengelememiştim ama gelmişkadar oldum sayende ya birde dişli lastikler almak istiyorum fiyatları nedir yardımcı olabilirmisin tam kross lastiği

slm abilerim içinizde taraklıyagidecek olan varmı

Tucy,
Tam cross sanırım 30 euro den başlıyor.. "KENDA" lar var hesaplı ve fena değil

Taraklıya kısmetse gideceğim...:cat:belki orda grşrz..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese merhaba :)
yeni üyeyim. size bir kaç sorum olabilir mi?
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
Merhabalar.. Bende bi süredir üyeyim ama sadece okumakla yetiniyorum.. Yeri geldimi ihtiyaç duyarsam Heinz yerime yazıyor:) Eniştem olur kendisi ve beraber kullanıooz canımııız motorumuzu..

Sadece haftasonları kullanıyoruz şimdilik, ehliyet probleminden dolayı da sadece 30-40 km lik sürüşler yapıoz evin etrafındaki dağlarda.

2 Aylık motor deneyimim olmasına rağmen, debriyaj kolunu gittim aldım, taktım, debriyaj ayarlarmalarını yaptım :) diğer motorlarda nasıl bilmiyorum ama bana bu motor çok rahat geldi..

Fiziksel özelliklerim bi çok kısa boylu ve hafif arkadaşı bu motor konusunda yardımcı olacaktır. 1.63 gibi bi boyum var ve kilom 60.. Motorda sadece 1 kere problem yaşadım ozamanda kalcamı incitti azcık ama ne binerken ne inerken ne de kullanırken problem olmuyor açıkcası.. problem olmasının sebebi de yokuşta motor sağa yattı bende atlamadım, motoru taşıdım ondan oldu.. bi şekilde yolunu bulup boyunu 3-4cm çektikmi cuk olcak gbi..



Benim merak ettiğim bu motorla istanbuldan çanakkaleye gidilirmi?
Giderken yolda kalırsak ne yapcaz :)
Kaskosu var ama ararsam gelip alırlarmı acaba merak ediyorum?
Popom acırmı acaba en büyük korkularımdan biri de bu.. Tatile gideceğim, bütün hafta ağrı çekmeyek..



saygılar..

bir süredir üyeyim demişim de , üyelik tarihim 06-08-04 imiş yaw :D
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
49
Arkadaslar bu motordan bende birtane almayı dusunuyorum.forumda okudugum kadarıyla pek kotu diyen olmadı.Cevremde bu motora kullan biri yok hatta resimler haricinde gormedim bile.bu yuzden sormak ıstedigim bir kac soru var.yardımlarınız icin simdiden tesekkurler.

1-)2. viteste sadece gaz vererek veya debriyaj ile onunu kaldırabilir mi?
2-)100 km hıza ortalama kac sn de cıkar?

bunları merak etmemin nedeni daha once bu kategorıde kullanmıs oldugum bır motorla kıyaslama yapmaktır.

yaw arkadaslar sıfırının fıyatını 2850 yazmıssınız ama sahıbındende bir ilan var ıkıncı el 3000 ytl ıstıyo. bı yalnıslık olmasın ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
bence gayet güzel motor... herkes gibi bende tavsiye ederim..

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14163&highlight=kedim
bu adreste benim kedinin fotoğraflarını görebilirsin..

100 e hiç çıkmadım ben çünkü hiç trafikte kullanmadım ama bi kere yokuş yukarı 80i gördüm... tahminimce 15sn falan aldı sıfırdan 80'e çıkmam...

3.000 ytl biraz çok yaw :) motoruna kıyamamıştır ya da satmak istemiyordur.. ya da modifiye etmiştir...
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
40
3000ytl die duydum. performans egsozu,dişlervs gibin şeyler takmıştır amcam o yüzden istiordr o parai.. 0-100km 10-11 sn civarı.. denedim 2 defa.
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
yuceinsan' Alıntı:
ErbayXP peki bu aletin sıfırının fiyatı nedir suanda bi bilgin var mi ?

ne yazıkki bilmiyorum arkadaşım... web sayfasında da şu an için yazmıyor.. web sayfasını yeniliyorlaröış aldığımız haberlere göre.. yakında bi fiyat tekrardan yazarlar... :pale:
 
Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
Mersin'de bayide SM versiyonunu inceledim boyum kısa olmasına rağmen ayaklarım yere bastı hatta satıcı daha da alçaltabileceğini söyledi. Bu duruma bayıldım ben ki ybr nin selesi bile yüksek gelir bir yarı cros'a rahatça oturdum.


:silent::silent: :silent:
Şimdi sayın tecrübeli arkadaşlarım; o bayide 0 km. makinenin şasisinin bilhassa kaynak yerlerinde hafif paslanmalar gördüm. Bu durumu yorumlamanızı, sizin de başınıza gelip gelmediğini, geldiyse ne gibi önlemler aldığınızı öğrenebilir miyim? Arıca niye artık bu ürün resmi sitede yayınlanmıyor ihracatçı şirket vaz mı geçti yoksa artık bu motosikletlerden getirmeyi ? ? ?
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
Sahibinden.com da ilan veren arkadaş biraz uçmuş.. Gerçi performans egzos var 300 milyon sadece o ...BAşka ne harcadı bilmiyorum..

Neyse benim bildiğim anahtar teslim 2.850 TL, topspeed 100 falan (benim hız saatinde görünen o)

Bende de SM versiyonu var, pekte okadar alçak değil. Boyum 180 ve ayaklarım tam olarak basıyor. Ancak ayarlanabiliyor yüksekliği o iyi bişey tabi...

1. viteste sadece debriyaj ile kalkabiliyorum...2 de denemedim hiç...

Motorumdan memnunum :) Biriki modifiye yapacağım...
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
32
...

ben motorumu plaka dahil 2.800 e aldım.. su an 1500 km de.. 110 km hiza cok rahat ulasiyor.. biraz zorlamayla 125 km yi gordu ama dahası yok.. bence yeterli.. motor gercekten yuksek diger motorlarin sele yuksekligi ile kiyaslarsaniz anlarsiniz, on tekerlek az yuksekte kaldigi zaman ayaklarim kesinlikle yere degmiyor.. (boyum 1.76).. bende sm modeli var lastikler fena kayiyor sanirim degistirmek gerek..


buyrun motorum ve ben bir gezideyken..

 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
1500 km mi.. vay be.. benim motor daha 200km anca olu :) motorun performansı nasıl değişti 1000km den sonra? hiç bi problem çıkarttımı şimdiye kadar? yolda kaldın mı mesela...

ben tatile gidicem de, biraz korkuyorum açıkcası bişi olcak diye :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw millet delircem yav bu nasıl şans yaw motor alıcam ama işim son zamanlarda cok yoğun gidip almaya bile vaktim yoğğ :(
birde park sorunum var gibi acaba birileri arka taraftan sırtlayıp gidermi..!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst