SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
100
Skyteam ST200SM---------- 890mm/35"
Skyteam ST200TR---------- 910mm/35,84"

Honda XL 1000V Varadero---830,3mm/32,7"
Honda XL 650V Transalp----840,3mm/33,1"
Honda Crf 450X-------------963mm/37,75" (Yuh be:) )

KTM 950 Adventure S------860mm/33,86"
KTM 525 EXC--------------925mm/36,42"

Nasssı oluyo yav ben nassı binebiliyorum bu ata 1,70'i zor bulan boyumla yahu? :cyclopsan
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
Bu motor iyi olabilir ama hiç tavsiye etmem.Birincisi bu tip motorlar arazi için .düz yolda iyi olmaz.ikincisi çok düz yapılı bir motor olduğu için her an kendinizi yerlerde bulabilirsiniz.Hız yaparken dikkat bu motorda
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
8
tucy

bütün krossçu ve endrucu arkadaşlar selam sayfaya yeni üye oldum bende 2 ay önce skyteam sahibi oldum ve onu aldığım gün benim ikinci doğum tarihim oldu saygılar bütün abilerime:rendeer:
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
tucy kardeşim,
hoşgeldin ve hayırlı olsun
skyteam resimlerini bekliyoruz..:rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
8
erob abicim hoş bulduk sağolasın inşallah enkısa zamanda göndericem fotoları saygılarımla

abi birde ben skyteammıma keçi değil manda diyorum çünkü depoya kadar suya girdim ayaklığı açıp motoru derenin ortasında bıraktım ve stop olayı yok valla şaştım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
selam. şu likte asya motorun getirdiği (ya da getireceği) motorla zongshende de olan bir motor var. bu motor skyteam ile aynı mı değilse farkları neler ve bu motoru kullanan nvar mı? ben de motorumu değiştireceğim. linkteki motor çok güzel görünüyor fakat kullanıcısından dinlemek lazım. http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11864
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
raven' Alıntı:
selam. şu likte asya motorun getirdiği (ya da getireceği) motorla zongshende de olan bir motor var. bu motor skyteam ile aynı mı değilse farkları neler ve bu motoru kullanan nvar mı? ben de motorumu değiştireceğim. linkteki motor çok güzel görünüyor fakat kullanıcısından dinlemek lazım. http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11864
yazmıştım hala bir cevap, görüş vs yok. cross kulananlar nereye kayboldu yahu?
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
LukasBishop ve Tucy kardeşler hoş geldiniz aileye :rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
8
erob abi grenajı nerde ve kaç liraya yaptırdın bende düşünüyorumda çok şık duruyo skyteamın
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
DSCN4110.jpg

DSCN4112.jpg

DSCN4115.jpg

DSCN4118.jpg

DSCN4124.jpg

DSCN4126.jpg

DSCN4126.jpg

DSCN4142.jpg

DSCN4145.jpg

DSCN4158.jpg

ve bu resimler SKY Team Markasının Tarafımızca test edilerek onaylandığını belgelendiren TSE belgesidir diyebilirim.Hatta İSO 9002 Kalite ödülü bile alabilir bence
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
selam. şu likte asya motorun getirdiği (ya da getireceği) motorla zongshende de olan bir motor var. bu motor skyteam ile aynı mı değilse farkları neler ve bu motoru kullanan nvar mı? ben de motorumu değiştireceğim. linkteki motor çok güzel görünüyor fakat kullanıcısından dinlemek lazım. http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11864
raven' Alıntı:
yazmıştım hala bir cevap, görüş vs yok. cross kulananlar nereye kayboldu yahu?
hala bi görüş yok. mesajım görünmüyor mu yahu? ayrıca bu skyteamleri istanbulda nerede görebiliriz (anadolu yakasında)?
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
kardeşim aynı değil ama cok benziyor bu bütün motorlar biri birlerine cok benziyor aslında bende sky tem alacaktım ama antalyada bulamadım dağa doğrusu buldum ama burda birtek kişi satıyordu oda hiç ilgilenmedi adam yerinden bile kalkmadı yani esnaf değildi bende kızdım ve skygo aldım sana tavsiyem skyteam dır bence onu al hiç düşünme boşver asyayı falan
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
8
raven kardeş silves abime katılıyorum birde asyamotorunki kross diğil endru tarzı bana göre arazide pekte tatmin edici değildir birde skyteamı araştır istersen eminim seveceksin zate fotolarda yeterince açık arvasi abimi tebrik ediyorum bana kross keyfini evde yaşattı bu fotolarıyla:wiinkk:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
istanbulda satan bir yer bulsam hemen gidip inceleyeceğim ama hala bulamadım.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Hocam reklam olabilir şüphesi ile Telefonunu özelden size atıyorum.Kendisinin adı İbrahim olup değerli bir abimizdir.sizinle her konuda ilgilenecektir umarım.selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst