Asfalt performansı ve sorular...
alpayism' Alıntı:
EROB Skyteam'ın asfaltta performansı nasıl ve şu anda fiyatı nedir ?
Selam, bende SM200 modeli var, (super moto) 200 cc için asfaltta gayet tatminkar.
daha rodajdayım, ancak:
Bir depo ile yaklaşık 200 km gittim. (9 lt)
90 km/saate çıktım (7000 rpm gördük bi kere....)
gayet dengeli gidebiliyorsun
frenler iyi sayılır
Tipi gayet şık (ama sele yüksekliğine dikkat)
Gövde kross olduğu için çukur tümsek bana mısın demiyor
Virajlarda çok rahatım, gayet çevik.
2 ve 3. viteste güzel ivme var...
Vibrasyon asgaride.
Vites ve arka fren pedalı (benim ayaklarım 45 numara) pek ergonomik değil, ayarlaman lazım
Kickstart biraz sert
Far ayarı yapman, mümkünse ampul değiştirmen daha iyi olur. ORjinalinden pek memnun kalmadım.
Sele uzun kullanımda belini yoruyor. (2 saat aralıksız sürdüm, belim ağrıdı)
Elcikler başta biraz elimi vurdu, şimdi alıştım.
Debriyaj, fren çok kolay ayarlanabiliyor.
Zincir, kompresyonda (gazı bırakınca) koruma plakalarına çarparak ses yapıyor. Ama önemli değil dendi, bu modeller böyle dendi....
Yani bana sorarsan 10 üzerinden 8.5 ... Herşey gayet yolunda
Alalı yaklaşık 1 ay olacak, bence çin malları içinde en düzgünlerinden birisi, hatta en iyisi...
Bu arada benim en deneyimli SKYTEAM cilerden
erob'a 1-2 sorum var, yardımcı olabilirsen sevinirim...
1 - Ön farın arkasındaki boşlukta yer alan kablo demeti ıslanınca ateşleme yapmadı, kafam bozuldu. Kurutup streç ile sardık, (geçici çözüm) ama sararken fazla abanmışız fişlerden biri gevşemiş, giderken yerinden çıktı ve yolda bıraktı beni. Sen bu bölümü değiştirdin, bu kablo demetini ve fişleri korumak için bişi düşündün mü? Bu konuda problem yaşadın mı? Yaşayan var mı?
2- Bende performans egzos alacağım, Ancak bahsettiğin konu beni de düşündürdü (sinyalin erimesi) . Burada egzos yaptırma imkanım var, bir başka binici yaptırmış, şık bişi, ses falan mükemmel olmuş, Ancak sıcaklıktan korunmak için üzerinde plaka (veya sac) korumalar yok. O ayrı bir durum, ona kesin bi çözüm bulmalı (maazallah hatunun kolu bacağı yapışır, mağdur oluruz)
Ayrıca egzos kısa ve çıkış aşağıya doğru, bu sebepten sinyal falan korunuyor
Benim şu anki egzos (standart) ile problemim ise tam plakaya gelen egzos dumanı plakamı soba bacası gibi simsiyah yaptı....

r: Bu özel egzosu takar isem hem sinyal hem plaka korunacak...Ama üzderinde koruma sacı (hatta delikli) olması şart
3. Karbüratörün yakıt memesini büyütüp açık filtreye geçeceğim, buda bir performans ve görsellik katacak. Zira alet 6000 de falan bi saçmalıyo, gaz böyle kesik kesik gibi oluyor, 6000 den sonra esneklik kayboluyor, tork neredeyse sıfıra iniyor.
Ayrıca emiş sesi süper oluyormuş, (açık filtre takınca) ben duydum hoşuma gitti Sen bu tip bir iyileştirme yaprın mı? Düşünüyor musun?
Şunu da ekleyelim: tabii ki rodajdan sonra olacak bunlar.... deneyimlerimi sizinle paylaşacağım. 100 km falan kaldı... Dersen ki rodajda 6000 in üzerine çıktın mı? Evet, hafiften zorlamaya başladım rodajın sonuna doğru... Biraz hakkını verelim aletin dimi
Selamlar, cevaplarını beklerim.