SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
arkadaşlar az önce fakr ettim skyteamlerin ilk gelenlerinde karburotör ufakmış ve yenilierinde değiştirmişler bunu şu anda gidip serviste değiştirme imkanım hala devam ediomu? bu arada kendi skyteamim için bi tane far ve plastiik aksamadan buldum yamahanın 80 lira dediler sizce nasıl fiyat? cyplarınız için şimdiden teşekkürler..... saygılar
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Hocam üstündeki orjinal kapış pompalı karbüratör daha iyi.yanlız az yaksın diye memesi ufak.bize Adapazarından alırken yedek dişli zincir ve Karbüratörü hediye olarak verdiler.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
Arvasi hocam,
senin motorda farklı ön ve arka dişli mı kullanıyorsun..evet ise ön kaç diş ve arka kaç diş.?.
farkındaysan fuarda özel modifiyeli skyteam vardı..arka dişlisi çok küçüktü..aklıma takıldı da..
sevgiler Şekerci Erob
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Benim arka dişli Küçük Ön dişli Büyük yani tam sürat içinde değil tam arazi içinde değil.ikisinin aasında bir şey.ama şimdi arkadaş yeni bir sistem buldu.Motorun şanzımandaki dişlilerle oynayarak motoru modişfye edecek bakalım randıman alırsa bizde yaparız yok olmazsa o oturup ağlar
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
8
ya beyler bende arka dişliyi küçültmeyi düşünüyordum ama bizim bi abi küçülttü ve pekmemnun değil bende vaz geçtim arazide iyi olmadığını söyledi
sizce nasıl :farao:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Arka dişlisi normalden küçük bir enduro motorun dağ bayır rahat tırmanabileceğini sanmıyorum. Son sürat artsa da tork düşecektir.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
GÜNCEL::GÜNCEL
efoto016man5bs.jpg

efoto012agdjm3qw.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahanda işe bende böle croos gibi bişi istiyorum ama bu makine bana gelirmi yeni başlıcam ben birdeistanbul bayiliği falan varmı bunun
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
40
bu performans egsozu gün geçtikçe sağ arka sinyali eritior(trafikte sinyal nedir bilmeyen insanlar çoğunlukta olsada lazım bişe). bu genel bi durum.. çözümü için ne yapabiliriz.. ?
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
skyteam 200 cc fiyatı 2.850 ytl anahtar teslim. bende alacağım ama önce bostancıdaki show room larında görmem lazım.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
22
arkadaşlar merhaba,
forumu uzun zamandır takip ediyorum.
inşallah bende ilk motorum olarak skyteam almak istiyorum.
istanbul içinde bayii olmamasından şikayet eden arkadaşlara iyi bir haberim var.
sanayi mahallesi-4 leventte yeni bir bayilik verildi.
firma sahibi olan arkadaş çok ilgili birisi.
haberiniz olsun...
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
Asfalt performansı ve sorular...

alpayism' Alıntı:
EROB Skyteam'ın asfaltta performansı nasıl ve şu anda fiyatı nedir ?


Selam, bende SM200 modeli var, (super moto) 200 cc için asfaltta gayet tatminkar.

daha rodajdayım, ancak:

Bir depo ile yaklaşık 200 km gittim. (9 lt)
90 km/saate çıktım (7000 rpm gördük bi kere....)
gayet dengeli gidebiliyorsun
frenler iyi sayılır
Tipi gayet şık (ama sele yüksekliğine dikkat)
Gövde kross olduğu için çukur tümsek bana mısın demiyor
Virajlarda çok rahatım, gayet çevik.
2 ve 3. viteste güzel ivme var...
Vibrasyon asgaride.
Vites ve arka fren pedalı (benim ayaklarım 45 numara) pek ergonomik değil, ayarlaman lazım
Kickstart biraz sert
Far ayarı yapman, mümkünse ampul değiştirmen daha iyi olur. ORjinalinden pek memnun kalmadım.
Sele uzun kullanımda belini yoruyor. (2 saat aralıksız sürdüm, belim ağrıdı)
Elcikler başta biraz elimi vurdu, şimdi alıştım.
Debriyaj, fren çok kolay ayarlanabiliyor.
Zincir, kompresyonda (gazı bırakınca) koruma plakalarına çarparak ses yapıyor. Ama önemli değil dendi, bu modeller böyle dendi.... :)


Yani bana sorarsan 10 üzerinden 8.5 ... Herşey gayet yolunda
Alalı yaklaşık 1 ay olacak, bence çin malları içinde en düzgünlerinden birisi, hatta en iyisi...



Bu arada benim en deneyimli SKYTEAM cilerden erob'a 1-2 sorum var, yardımcı olabilirsen sevinirim...

1 - Ön farın arkasındaki boşlukta yer alan kablo demeti ıslanınca ateşleme yapmadı, kafam bozuldu. Kurutup streç ile sardık, (geçici çözüm) ama sararken fazla abanmışız fişlerden biri gevşemiş, giderken yerinden çıktı ve yolda bıraktı beni. Sen bu bölümü değiştirdin, bu kablo demetini ve fişleri korumak için bişi düşündün mü? Bu konuda problem yaşadın mı? Yaşayan var mı?


2- Bende performans egzos alacağım, Ancak bahsettiğin konu beni de düşündürdü (sinyalin erimesi) . Burada egzos yaptırma imkanım var, bir başka binici yaptırmış, şık bişi, ses falan mükemmel olmuş, Ancak sıcaklıktan korunmak için üzerinde plaka (veya sac) korumalar yok. O ayrı bir durum, ona kesin bi çözüm bulmalı (maazallah hatunun kolu bacağı yapışır, mağdur oluruz)
Ayrıca egzos kısa ve çıkış aşağıya doğru, bu sebepten sinyal falan korunuyor

Benim şu anki egzos (standart) ile problemim ise tam plakaya gelen egzos dumanı plakamı soba bacası gibi simsiyah yaptı....:pr: Bu özel egzosu takar isem hem sinyal hem plaka korunacak...Ama üzderinde koruma sacı (hatta delikli) olması şart

3. Karbüratörün yakıt memesini büyütüp açık filtreye geçeceğim, buda bir performans ve görsellik katacak. Zira alet 6000 de falan bi saçmalıyo, gaz böyle kesik kesik gibi oluyor, 6000 den sonra esneklik kayboluyor, tork neredeyse sıfıra iniyor.
Ayrıca emiş sesi süper oluyormuş, (açık filtre takınca) ben duydum hoşuma gitti Sen bu tip bir iyileştirme yaprın mı? Düşünüyor musun?



Şunu da ekleyelim: tabii ki rodajdan sonra olacak bunlar.... deneyimlerimi sizinle paylaşacağım. 100 km falan kaldı... Dersen ki rodajda 6000 in üzerine çıktın mı? Evet, hafiften zorlamaya başladım rodajın sonuna doğru... Biraz hakkını verelim aletin dimi :)

Selamlar, cevaplarını beklerim.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
The Cure selam,

son zamanlar işlerden dolayı nette giremiyorum..

1. ön farının arkasındaki kablo demetini hiç ellemedim orjinal bıraktım garanti olayının dışına çıkmayalım diye..kabloucundaki bütün fişleri pense ile sıkıp elden geçirdim, kablo demedini lastik/kauçuk ile kapladım ve son olarak izolasyon bandı ile sardım.. ön tarafdaki değişiklik ise gösterge tablosunu yok edip dijital Km saati taktım + far/grenaj aksamını değiştirdim..

2. benim performans dedikleri egsozun susturucu ucu orjinaline göre daha geniş ve sinyale daha uzak bir mesafede( yani daha kısa bir susturucu)..dolasıyla erime problemim hiç olmadı..koruyucu saça gerek görmüyorum.

3. karbüratör memesi ve daha açık bir hava filtresi biraz daha güç katar doğrudur..orantılarını iyi ayarlamak lazım..karbüratöre ne kadar fazla hava verirsen o kadar da yakıta ihtiyacı olacak..yani daha büyük meme.
yalnız ben henüz o tür denemelere girmedim..iyi randıman veren bir sistem öğrenirsem kesin uygulama yoluna giderim..

rodajını doldururken ara sıra 6000 devire kadar çıkmanın hiçbir sakıncası yoktur..makine tembele alışmasın..

Bu arada The Cure hala motorun resimlerini göremedik?..:cherry:
Hayırlı sürüşler..:cat:
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
5
erob' Alıntı:
The Cure selam,

son zamanlar işlerden dolayı nette giremiyorum..

1. ön farının arkasındaki kablo demetini hiç ellemedim orjinal bıraktım garanti olayının dışına çıkmayalım diye..kabloucundaki bütün fişleri pense ile sıkıp elden geçirdim, kablo demedini lastik/kauçuk ile kapladım ve son olarak izolasyon bandı ile sardım.. ön tarafdaki değişiklik ise gösterge tablosunu yok edip dijital Km saati taktım + far/grenaj aksamını değiştirdim..

2. benim performans dedikleri egsozun susturucu ucu orjinaline göre daha geniş ve sinyale daha uzak bir mesafede( yani daha kısa bir susturucu)..dolasıyla erime problemim hiç olmadı..koruyucu saça gerek görmüyorum.

3. karbüratör memesi ve daha açık bir hava filtresi biraz daha güç katar doğrudur..orantılarını iyi ayarlamak lazım..karbüratöre ne kadar fazla hava verirsen o kadar da yakıta ihtiyacı olacak..yani daha büyük meme.
yalnız ben henüz o tür denemelere girmedim..iyi randıman veren bir sistem öğrenirsem kesin uygulama yoluna giderim..

rodajını doldururken ara sıra 6000 devire kadar çıkmanın hiçbir sakıncası yoktur..makine tembele alışmasın..

Bu arada The Cure hala motorun resimlerini göremedik?..:cherry:
Hayırlı sürüşler..:cat:

vay dijital gösterge ha;
resmini görmek istiyoruz erob kardeş
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
Tabi giremezsin, motordan indiğin yok ki hehe...

bu arada teşekkürler, resimler (bu haftasonu yağmaz ise) çok yakında....

Ön tarafı ellemedim demişsin ama bayaa bi izole etmişsin... iyi de etmişsin çünkü ıslanınca sakatlık yapıyo... Bende biriki izolasyon olayına gireyim bakalım...

Sorulara devam

1 - Egzos motor sesini değiştirdi mi?
2 - Digital gösterge orjinal SKYTEAM göstergesi mi? (Devir + Hız göstergesi +sinyal-far ışıkları olandan mı? Web sitesinde var)

Buradaki bayi arkadaşım (ankaradaki) Bir tane hazırladılar yarışlara falan giriyorlar. Bu yüzen dediğim sistem denenmiş (karbüratör + kutu içi açık filtre modifiyesi) Ben kullandım, alet çok seri, gaza dokununca fırlıyor(tepki çok erken oluyor), ilk çalışma son derece rahat. Egzos dediğim gibi kromdan susturucusu olmayan bir egzos, bence performans artışı kesin olmuştur. Ancak doğal olarak çok gürültülü çalışıyor, benim için sorun yokta trafiktekiler ve komşular için biraz kulak tırmalar :) NEyse bu SKYTEAM in kendi orjinal egzosunu bi düşüneyim bakalım...


Teşekkürler, daha sık yaz. (Gerçi 15 gündür bende yoktum)
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
...........................................................
serkuzen' Alıntı:
vay dijital gösterge ha;
resmini görmek istiyoruz erob kardeş
.................................................................
41tr.jpg

er0220vf.jpg



The Cure abicim
resimlerde kablolar henüz izola edilmemişti
dijital saat SİGMA S8 sport modeli,devir göstergesi hariç herşeyi var, 25 ytl, 320km kadar gösteriyormuş.:p
egsos sesi orjinaline göre çok farklı, güzel ama bazen aşırı gürültülü buluyorum..
.........................
.:queen: ................
...............
bide şu KTM görünümlü Skyteame bi bakın,
erc0025wt.jpg

erc0034om.jpg

:queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
skyteam bayiiii

yav istanbulda leventteki skytm bayiliğini tel adres web adresini falan bilen varmı
motor alıcam gidip görmeye vakit bulamıyom cok yoğun çalişiyorum bu aralar
anadolu yakasına geçicek vaktim yok mlsf :pale: :salut: :pale: :salut: :pale:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
slm arkadaşlar mondial 151 rs imi bugün sattım bende skyteamcı oldum artık vitesli ilk kez kullandım ama çok sevdim ben bunu ne gibi sorunlarla karşılaştınız özleyecek olursak (sadece başlıklar halinde)

yaw skyteamciler fazla internete girmiyo galiba:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
40
yok abi.. biz dağlarda yatıp kalkıorz. malum elektirk falan yok. Sofuoğlu çetesiyle bugün yine serdivan sırtlarında olucaz inş.. bekleriz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst