- Katılım
- 27 May 2006
- Mesajlar
- 15
adamlar siteyi ayirmislar artik www.skyteamcross.com sitesinden skyteam i tanitacaklarmis. ama site su anda cincun un sitesine yoneliyor otomatik.
Ben de daha önce bu soruyu sormuştum nedense cevap veren olmadı, olmuyor...:silent:EGAH' Alıntı:Selamlar herkese,
ithalatçı firmanın artık skaytim getirmediği doğru mu? web sitelerinde gözükmüyor artık.. öyle ise yedek parça ve servis işi nasıl olacak? bilgisi olan var mı?::lac::
Çok sağol Magictouch eh açılır da takip ederiz artık.Magictouch' Alıntı:adamlar siteyi ayirmislar artik www.skyteamcross.com sitesinden skyteam i tanitacaklarmis. ama site su anda cincun un sitesine yoneliyor otomatik.
az once ıstanbulakı bır bayii ile gorustumi,fraktal' Alıntı:Ben de daha önce bu soruyu sormuştum nedense cevap veren olmadı, olmuyor...:silent:
haklısın ama......tucy' Alıntı:ya skyteam zaten kendi bir marka yani jinlun bizi ilgilendirmez o sadece disbüritörlük yapıyo çünkü skyteamın bayağı bir modeli var isterceniz bakın www.skytean.com
tesekkurler arkadasım bu onerını hafta sonuMagictouch' Alıntı:Batuhan Kadıköyde spot motor var. Parça konusundada bir korkun olmasın derim ama yinede sen bir araştır....
bu sıteyı daha oncede ziyaret etmıstımThe Cure' Alıntı:Adres www.skyteam.cn
anlaşmanın bittiği falan yok arkadaşlar. ankarada satışlar devam ediyor.. sorun yok