SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
26 Nis 2005
Mesajlar
28
fren sorunları tüm çinlilerde oluyor zincir ve dişli sorunları maliyetten dolayı normal en onemlısı paslanma onuda erob kardesımız acıkladı cok dıkkat etmek lazım paslanmaya .bende karar kıldım skyteam de haziranda alacagım insallah .antipas atmak zorunda kalmam umarım :)
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
selam Skyteamci arkadaşlar..

SKyteamlerde farklı far/grenaj seçenekleri
3. resimdeki orjinal far/grenaj..araya kattım değişiklik olsun diye..:)
er0058kq.jpg

foto0161vj.jpg

foto0031un.jpg

foto0207ks.jpg

318938bd8f19e74d87673c55dm.jpg

:p :pr: :p
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
Dün bindim motora. Ankarada havalar süper...

İlk izlenimlerim:
Sorunsuz sürüş, kesinlikle...
Düşük devirlerde yığılıyor (rodajdan sonra düzelecek :))
Ani yüklenmelerde gaz yemiyor, gazı yedire yedire veriyorsun (bu da rodajdan sonra düzelecek)
km saati bağlanmamış, bağlayacağız...
Hemen bir arka çanta, kilit, branda aldım.

Çok keyifliydi dün.....

Arkadaşlar hiç durmayın... :) Hemen girin bu işe...

Resimler yakında....
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
40
bugün sofuoğlunda toplaşıp serdivana çıkıcas. sakaryalı arkadaşlara duyurulur :D
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
günaydın arkdaşlar..

Duyduğuma göre Adapazarı Sofuoğlu dan satın alınan skyteamlere ücretsiz
Performans Kiti veriliyormuş..
Ön-arka dişli + karburatör içeriyor..performans bakımdan çok fark ediyor..
Bu Kit hakkında bana daha detaylı bilgi verecek arkadaşlar var mı?.
Istanbul da bana böyle bir Kit Verilmedi....ya size?
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
40
:D abi yok öle bişe. o dediklerinin herbiri para. yani napolyon :D see u. abim benim. dağlarda paslaşalım.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
scldm' Alıntı:
:D abi yok öle bişe. o dediklerinin herbiri para. yani napolyon :D see u. abim benim. dağlarda paslaşalım.

eyvallah scldm kardeşim,:)
parayla da satılsa almak isterim, yeterki doğru ve faydalı parçalar olsun..sofuğlu ticaret ile irtibata geçmek lazım..
dağlarda paslaşalım en kısa zamanda:cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
2
selam arkadaşlar,

aleti karda, kışta kullanan oldu mu? sizce karda da kullanılabilir mi? :bounce:
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
89
Egah ,

-2 derecede bile bu kış E-erdun kullandi ve nefis fotolar çekti. Ama sitenin adını veremiyorum. Verince siliyorlar.
expert
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
EGAH' Alıntı:
selam arkadaşlar,

aleti karda, kışta kullanan oldu mu? sizce karda da kullanılabilir mi? :bounce:
Egah dostum sayın Expertin de dediği gibi,bu makinaları limitlerine kedar zorlaran,her koşulda kullanıp deneyen arkadaşlarımız abilerimiz var..
Ufak tefek eksikleri rine rağmen tüm koşullarda + puanı ağır basıyor
p1140006600x4509ze.jpg

p11400075nx.jpg

p11400097yw.jpg


Resimler Ercüment ERDUN abimiz tarafından çekilmiştir...telif hakıı saklıdır:p
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili arkadaşlar, ilk gelen Sky Team larda Karbüratörler ufaktı daha sonra değiştirilmeye başlandı herkes değiştirdi mi bana yakıtta artış olduğu söylenince ben şimdilik taktırmadım.
Ne tavsiye edersiniz???
 
Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
arkadaşlar fuarda devamlı test sürüşünde olduğu için deneyemedim, bu skyteam sm'nin sele yüklekliğini bilen var mı? Yada bilipte söylemeyen???:pr: :p
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
32
selam araniza yeni katildim ve selami burdan vermek istedim cunku cumartesi gunu bende bir supermoto aldim :wiinkk: ya yaa

aleti siyaha boyatmayi dusunuyorum boyadan sonraki resimleri isterseniz atarim :)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
fraktal' Alıntı:
arkadaşlar fuarda devamlı test sürüşünde olduğu için deneyemedim, bu skyteam sm'nin sele yüklekliğini bilen var mı? Yada bilipte söylemeyen???:pr: :p

+/- 85cm......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst