- Katılım
- 30 Haz 2005
- Mesajlar
- 640
sevgili spil ön ve arka hepsini değiştirdim.40 € dişliler.şimdi amortisörü değiştirecem gazlısı ile.soğuk havalarda ne kadar soğuk olursa olsun jikleyi çak tek marşta çalışıyor.valla ben şu ana kadar memnunum.burada çok arkadaşlarda birer birer alıyorlar.sanada tavsiye ederim.