Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Arkadaşların Sölemişler Söliyecekleri Ben daha fazla laf etmiyim..

Saygı ve SevgiLer..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
moruk sorun yok .. sedatım .. gelenler yeterdi .. boşver
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
İyi de... Ağalar,
Ben İzmir'de oturuyorum ve daha motosikletimi teslim almadım.
Skullhunter'in düğününe gelmem imkansızdı, şimdi ben düğün resimlerini ve sizin oluşturduğunuz konvoyu nasıl göreceğim?

Ciddiyim, konvoyun fotolarını gerçekten görmak istiyorum.

Bu arada Skullhunter'e mutluluklar dilerim.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Gelenlerden de gelmeyenlerden de Allah razı olsun :rendeer:
Bu iş hayır işi keske tum arkadaslarımızı da Patronumun yanında gorebilseydik.
Eminim o da cok sevinirdi.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
İyi de... Ağalar,
Ben İzmir'de oturuyorum ve daha motosikletimi teslim almadım.
Skullhunter'in düğününe gelmem imkansızdı, şimdi ben düğün resimlerini ve sizin oluşturduğunuz konvoyu nasıl göreceğim?

Ciddiyim, konvoyun fotolarını gerçekten görmak istiyorum.

Bu arada Skullhunter'e mutluluklar dilerim.

Fotoğraftan çok video kayıt yaptık..

Koyulur buraya görürsün merak etme..

Motorunda hayırlı olsun..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Sedat' dur bu ne acele resimler gelir elbet sitenin gazcı team'ini biliyosun daha gazlıyolardır belkide. :p

Bendeki resimler bunlar biraz fotorafçılığım kötüdür arkadaşlar idare edin artıkın :p:pale:









 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Noliyi burda bende dedim loft bi işe yaradı resim attı heralde :p çok mmükemmel bir gündü

Erhanım faysalım MUTLULUKLAR diliyorum Damla kardeşim ile

Gelende gelmeyende saolsun Malum sonuç olarak iş günü imkanı olanlar geldi zaten

Nrde kaydeşim resimler videolar Teker yaptık lastik yaktık paraya kıyıp :p:p

Olim LOFT lastik benden dedin almazsan kaynanan ölsün :mrgreen:

Evet resmler lütfennn

Erhanım ben lastik yakarken yüzündeki ifade mükemmeldi eee adamın motor kolay değil :p:p:p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
walla arkadaşlar herkesi kafadan yargılamayın olurmuu bizde bu işin ciddiyetini anlıyacak kadarr akıllı adamlarız ama çalışan var motoru olmayan var yeri çok uzak olan var var oğlu var herkess herkesin yanına gitmek istiyo ama durum müsait olmayınca gidip gelemiyoruz. bende patronu sizler kadar severim ama çalıştıgım için gelemedim yani bu durumda bize ne resim var nede videoo ölemii loft seni kınıyorum ozaman bu topiği açmıycaktın kardeşim seni severim ama şimdilik sevmeyeceğim :D:D:D:D
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Öncelikle gelen ve gelmek isteyenlerle çok çok güzel anlar yaşadık.. Herkese teşekkürler.. Telli duvaklı damat ettik geldik Erhan'ı:p, Skull'la star'a ömür boyu mutluluklar bir daha..:rendeer:

@Loft, özel istek üzerine ilk ben geldim, ama çıkıyorum da hemen, yazacakların tahmin ettiğim yönde şeylerse, katılır, saygı duyar, ayakta alkışlarım..:cat:
Mustafa gelecek olursa dönerim eve, yoksa gece İzmit'te olacaksan bir ara çayını, kahveni içmeye bile uğrayabilirim..:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Erhanım ben lastik yakarken yüzündeki ifade mükemmeldi eee adamın motor kolay değil :p:p:p

:queen::queen::queen: mert deme ne yaptın kıydınmı adamın PP2CT'lerine :pale:

O yüz ifadesini görmemiş olsamda kafamda canlandırabiliyorum. :mrgreen:

Şaka bir yana tekrar tekrar hayırlı olsun kardeşime ben sonlara doğru kalamadım biraz rahatsızdım, allah mutlu mesut etsin ömür boyu ikinizi :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
En mutlu günde yazılanlara ve söylenenlere lütfen biraz dikkat edelim bari..:cat:

Erhanım nice mutlu ve bahtiyar senelere..:rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Imkanım olsa Istanbulda olsam yada Altımda ıyı bır makına olsa Düzce den bıle gelmek ısterdım ama malesef :( Neyse Insallah cok mutlu olursunuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst