Gelince Bir 2 Çift lafım olucak site üyelerine!!!
moruk sorun yok .. sedatım .. gelenler yeterdi .. boşver
Aynen.. 10 numara olmadımı Jesse..
Gelince Bir 2 Çift lafım olucak site üyelerine!!!
eee resimler nerde :silent:
İyi de... Ağalar,
Ben İzmir'de oturuyorum ve daha motosikletimi teslim almadım.
Skullhunter'in düğününe gelmem imkansızdı, şimdi ben düğün resimlerini ve sizin oluşturduğunuz konvoyu nasıl göreceğim?
Ciddiyim, konvoyun fotolarını gerçekten görmak istiyorum.
Bu arada Skullhunter'e mutluluklar dilerim.
Erhanım ben lastik yakarken yüzündeki ifade mükemmeldi eee adamın motor kolay değil![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=1163769346778646280&hl=en
gomun uleyn su videoyu
Lastik nasıl yakılırmıs MERT ve JESSE den ogresinler :queen: