skarya zirvesi gezi fotoğrafları ...

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Paylaşım için teşekkürler körfez team tekerinize sağlık:rendeer: ahh ulen kimse yokki buralarda böyle organizasyonlar yapılsada bizde gezsek:pr: sırf bu yüzden satcam motörü garip garip yatıyo kaloriferin dibinde :pale:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi sende gel marmara bölgesine sakarya kocaeli karamürsel yalova tarafına yaz kış gazlayacak adam bulursun hem havalar en kötü 10 derece hafif yağmur olursa daha da yumuşak oluyor:cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
"ve şimdide körfez team için ibodan geliyoooorrr ah keşkem ah keşkem" :rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi sana hiç birşey demiyorum sen bilirsin ama burada ambians 10 numara haberin olsun:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Fatihçim elimde olsa yani devlet memuru olmasam esnaf yada serbest piyasa çalışıyor olsam inan dakika durmam burada ama memuriyet işte tayin mayin bi sürü dert:pale: orada ambians 10 numara dır inanırım kardeşim buradada ambians olabilir belki ama -10 derecelerde bu pek mümkün görünmüyor sizlerin sadece sabahları çektiğiniz jikleyi ben motoru stop edip 45 dakika sonra çalıştırmak istediğimde tekrar çekmek zorunda kalıyorum maalesef :pale: ama napalım genede çok şükür halimize:king:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
şşşştttt hiç sesini çıkarma hadi hayırlı olsun dostum , geçmiş olsun eve geleli 1 saat ten biraz fazla oldu sanırım herkez sağ salim döndü, inşallah güzel günlerde tekrar buluşmak dileğiyle diyor teşekkür ediyorum ...:rendeer:

daha da güzel günlerde buluşmak ümidiyle İrfan abi, şimdilik Allaha emanet :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------

yavvv kaç gezidir beraberiz sevgili münir kankamla rr 1000 varkende varedoro varkende be kardeşim sabır küpü resmen ulem işkence ettik bu gün kendisine :cherry:

be arkadaş sabrına hastayım münirin be kardeşim bi sıkılıpta gaz açmadı birimizi geçmedi adam , hatta çoğu zaman aynadan kaybettim kendisini bekleme gaz kesip arkamı gözetlemeye uğraşırken önüme bakmaz oldum :cherry::cherry::queen:

lakin adamın hasosudur kardeşim sağolsun varolsun...

gidişte onun önündeydim hakkaten bi ara yaklaştı dedim geçicek herhalde yol vereyim yok ısrarla geçmem diyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:07 ----------

adam mütevazi gibi duruyor ama gerçekten sevgiyi saygıyı hak eden bi abim olur o sebeble severim kendisini tıpkı seni sevdiğim gibi ama çamurda amma gazladık he :cherry:
ama koray ın motor çok çamur oldu be abi:queen:

abi herşey süper de bu çamur olayı çok fena ya, bi indik motordan bu motor benim motor mu dedim bi an :D sabunla yıkadık yine çıkmadı bi de bezle kaç kere sildim hala jantlarda ve ulaşılmayan bir sürü yerde çamurlar var. yarın gündüz gözüyle tekrar bakıcam artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------

valla kanka bi ara mete tontonu kawasakıye sarmıştı bilmiyorum fikri değiştimi şu sıralar bi el at şu olaya beraberce çözün şu motür olayını ,

yok o bişey diiil adam forumdan soğudu yavvv :cherry: mete diyoruz kimseler yok, köfte diyoruz ancak 1 gün sonra kokuyu alıp düşüyor buraya olmuyo böle olmadı senin 535 gider yani meteye satsana ona :cherry::p

İrfan abi bu köfte yorumuna bittim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------

Paylaşım için teşekkürler körfez team tekerinize sağlık:rendeer: ahh ulen kimse yokki buralarda böyle organizasyonlar yapılsada bizde gezsek:pr: sırf bu yüzden satcam motörü garip garip yatıyo kaloriferin dibinde :pale:

satma dursun mötür değil aşk bu satılır mı ya :) ben kütahyada okuyom havalar güzel olsun mötürle gelecem oralara tanışırız inşAllah
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
satma dursun mötür değil aşk bu satılır mı ya :) ben kütahyada okuyom havalar güzel olsun mötürle gelecem oralara tanışırız inşAllah[/QUOTE]
:flower: inşallah her zaman beklerim numaram profilimde yazıyor:rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
etkinlik olmuş bitmiş şimdi görüyorum :) msn yada telefon listesi oluşturursak daha iyi organize olabiliriz. msn [email protected] 0541 541 2654 sakarya burak
toprağam sen arada siteye gir sakarya sayfasına göz at ne var ne yok haberin olsun sakarya da olupta bu geziyi kaçırmak büyük şanssızlık bence:farao:

her zaman bekleriz gezilere motor cc ayrımı olmaz zaten fazla hızlı da gidilmiyor irfan abi ile ben hariç biz irfan abi ile yol gördüm mü basıyoruz:p
ama 100 km/h en fazla tabiki diğer arkadaşları kaybetmeyecek kadar:)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
varaderonun sahibi buradaaaa arkadaşlarım dostlarım çok güzel bir gün geçirdik .özellikle fatihin dolambaçlarından sonra güzel bir mekana gittik . sanki mekan bizimdi on numara yemekleri vardı.o kadar geziye katıldım yolda giderken falan vs güzel resimlerin çekildiğini hatırlamıyorum fatihçim yengemin ellerine sağlık sakın ı phone nuna dokunayım deme . . .
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
varaderonun sahibi buradaaaa arkadaşlarım dostlarım çok güzel bir gün geçirdik .özellikle fatihin dolambaçlarından sonra güzel bir mekana gittik . sanki mekan bizimdi on numara yemekleri vardı.o kadar geziye katıldım yolda giderken falan vs güzel resimlerin çekildiğini hatırlamıyorum fatihçim yengemin ellerine sağlık sakın ı phone nuna dokunayım deme . . .
abi aypon kadar kafana taş düşmesin emi:queen: neyse abi senin de yüreğine sağlık güzel muhabbet ti abi maksat motorla gezmek değil mi?
bizde gezdik işte daha ne istiyorsun?
bir daha ki sefer ünlü varadero ile resim çekilmek istiyoruz ailecek:p
haberin olsun!!!
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
çamurdan tozdan şu an askeri araca benziyo güzelce yıkayıp hazırlamam lazım beklermisin ?
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Güzel gezi olmuş tekerinize sağlık insan ın içi gidiyor amma soğuk işliyor insanın içine :queen:
Allah birlikteliğinizi bozmasın..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi aypon kadar kafana taş düşmesin emi:queen: neyse abi senin de yüreğine sağlık güzel muhabbet ti abi maksat motorla gezmek değil mi?
bizde gezdik işte daha ne istiyorsun?
bir daha ki sefer ünlü varadero ile resim çekilmek istiyoruz ailecek:p
haberin olsun!!!

onu ben çektim fatih,:) sadece hanımları !!! ancak uygun görmediğim için yüklemedim bi şekilde veririm sana ...:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi buraya koysan olmaz mı?

şekerim olmaz diye bir şey yok tabi :) senin eşinle benimkini yan yana çekmiştim ancak uygun olmayacağını düşündüğüm için koymadım, sonuçta sadece bayanları herkezin görmesine çokta gerek yok :) eşli senli benli tamam uygundur da bana ters geliyor kanki af buyur...

---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:36 ----------

daha da güzel günlerde buluşmak ümidiyle İrfan abi, şimdilik Allaha emanet :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------



gidişte onun önündeydim hakkaten bi ara yaklaştı dedim geçicek herhalde yol vereyim yok ısrarla geçmem diyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:07 ----------



abi herşey süper de bu çamur olayı çok fena ya, bi indik motordan bu motor benim motor mu dedim bi an :D sabunla yıkadık yine çıkmadı bi de bezle kaç kere sildim hala jantlarda ve ulaşılmayan bir sürü yerde çamurlar var. yarın gündüz gözüyle tekrar bakıcam artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------



İrfan abi bu köfte yorumuna bittim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------



satma dursun mötür değil aşk bu satılır mı ya :) ben kütahyada okuyom havalar güzel olsun mötürle gelecem oralara tanışırız inşAllah

sağolasın samedim eksik olma kardeşim bu arada yolun karamürsele düşerse senin şu elektirik sorununu hallederiz bilgine...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst