Size Danışmak İstedim

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Selamun Aleyküm...
Arkadaşlar Benim İş Arkadaş, 2008'in 1. Ayında Kanuni Seyhan 150 C Aldı.
Ruhsatı Deviri Plakası Herşeyi Tamam.
Şimdide Satıyor Benim İçin Bi Fiyat Söyledi
Motoru 3 Milyara Aldı
Şimdide Bana 1800 e Satıyo
Yanı 1200 İndirdi.
Ve Diyoki Zaten Herşeyi Tamam Deviri Almanada Gerek Yok
Zaten İç İçeyiz Abi Kardeş Gibiyiz
Motor Daha Sıfır Bugün Bindim Bi Tur Attım Motorun Rahatlığına
Diyeceğim Zaten Yok aMa Gaz Verirken Biraz Acayip Geldi
Yani Yumuşak Gibi :S Bol Gibi Geldi Ne Demek İstediğimi Anlamışsınızdır
Heralde Mondial 125 AGK Ye Alıştığımdandır Bilmiyorum.
Sizce iYiMi Motoru Aliyim Mi Size Danışmak İstedim Dostlarım Yardımcı Olursanız Sevinirim.:rendeer:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıfır motor daha açılmamış ya ondan ole gelmiştir kardeş:) bi sorunu olmaz olursa da çözülmüycek bişey deildir ki kardeş gibisiniz söylediğin gibi korkma alırken:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yeni motorsa gaz teli gresiyle duruyordur kablosunun içinde :) ama sen istersen servisinin önerdiği miktarda biraz daha gerdirebilirsin :) ama üste alma konusunda tavsiyem üstüne alman. ama arkadaşın gerek görmüyorsa bişey diyemem:) 2000ytl'ye sana ben başka motor önermek isterdim aslında :)
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Üstüne almanı tavsiye ederim nedeni haciz ve kaza olayı diyeceksin kardeş gibiyiz benden bir söz bu devirde babana bile güvenme:mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
3000 e almış ; 1500 YTL den fazla verme.. Madem abi kardeş gibisiniz ; Bu İyiliği de yapar sana :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
3000 fazla değilmi kanuninin sitesine baksana 2700 yazıyo herşey dahilmi bilmem. bencede o paraya ybr al daha iyi. 1-2 sene sonra tamirciden çıkmazsın. daha ucuza verirse al 1500.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Selamun Aleyküm...
Arkadaşlar Benim İş Arkadaş, 2008'in 1. Ayında Kanuni Seyhan 150 C Aldı.
Ruhsatı Deviri Plakası Herşeyi Tamam.
Şimdide Satıyor Benim İçin Bi Fiyat Söyledi
Motoru 3 Milyara Aldı
Şimdide Bana 1800 e Satıyo
Yanı 1200 İndirdi.
Ve Diyoki Zaten Herşeyi Tamam Deviri Almanada Gerek Yok
Zaten İç İçeyiz Abi Kardeş Gibiyiz
Motor Daha Sıfır Bugün Bindim Bi Tur Attım Motorun Rahatlığına
Diyeceğim Zaten Yok aMa Gaz Verirken Biraz Acayip Geldi
Yani Yumuşak Gibi :S Bol Gibi Geldi Ne Demek İstediğimi Anlamışsınızdır
Heralde Mondial 125 AGK Ye Alıştığımdandır Bilmiyorum.
Sizce iYiMi Motoru Aliyim Mi Size Danışmak İstedim Dostlarım Yardımcı Olursanız Sevinirim.:rendeer:

Konunun TEKNİK BİLGİLER BÖLÜMÜ'yle ilişkisini ben göremediğim...:wiinkk:

Diğer taraftanda o fiyat o motosiklete çok..:farao:
Alırsan da devrinide almayı sakın UNUTMA..:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  oruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst