- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Selamun Aleyküm...
Arkadaşlar Benim İş Arkadaş, 2008'in 1. Ayında Kanuni Seyhan 150 C Aldı.
Ruhsatı Deviri Plakası Herşeyi Tamam.
Şimdide Satıyor Benim İçin Bi Fiyat Söyledi
Motoru 3 Milyara Aldı
Şimdide Bana 1800 e Satıyo
Yanı 1200 İndirdi.
Ve Diyoki Zaten Herşeyi Tamam Deviri Almanada Gerek Yok
Zaten İç İçeyiz Abi Kardeş Gibiyiz
Motor Daha Sıfır Bugün Bindim Bi Tur Attım Motorun Rahatlığına
Diyeceğim Zaten Yok aMa Gaz Verirken Biraz Acayip Geldi
Yani Yumuşak Gibi :S Bol Gibi Geldi Ne Demek İstediğimi Anlamışsınızdır
Heralde Mondial 125 AGK Ye Alıştığımdandır Bilmiyorum.
Sizce iYiMi Motoru Aliyim Mi Size Danışmak İstedim Dostlarım Yardımcı Olursanız Sevinirim.:rendeer:
Arkadaşlar Benim İş Arkadaş, 2008'in 1. Ayında Kanuni Seyhan 150 C Aldı.
Ruhsatı Deviri Plakası Herşeyi Tamam.
Şimdide Satıyor Benim İçin Bi Fiyat Söyledi
Motoru 3 Milyara Aldı
Şimdide Bana 1800 e Satıyo
Yanı 1200 İndirdi.
Ve Diyoki Zaten Herşeyi Tamam Deviri Almanada Gerek Yok
Zaten İç İçeyiz Abi Kardeş Gibiyiz
Motor Daha Sıfır Bugün Bindim Bi Tur Attım Motorun Rahatlığına
Diyeceğim Zaten Yok aMa Gaz Verirken Biraz Acayip Geldi
Yani Yumuşak Gibi :S Bol Gibi Geldi Ne Demek İstediğimi Anlamışsınızdır
Heralde Mondial 125 AGK Ye Alıştığımdandır Bilmiyorum.
Sizce iYiMi Motoru Aliyim Mi Size Danışmak İstedim Dostlarım Yardımcı Olursanız Sevinirim.:rendeer:
MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.