Sizce ybr 125 mi yoksa yamaha rx 135 lik mi?

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
7
Bence tabiki yamahaa rx king.........................:cat::cat:

Hızar be mübarek ....
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Bence tabiki yamahaa rx king.........................:cat::cat:

Hızar be mübarek ....

kedin pişir kendin ye gibi olmuş,tabii sende var gevrek gevrek gülüyon:wiinkk:

allah nasip ederse bir kaç güne ybr alacağım ozaman karşılaştırırız ama sanırım farklı katagori araçlar ne kadar doğru bir kıyas olur bilemem.kazasız sürüşler:cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Sizce Yamaha YBR250'mi yoksa Hyosung GT250R'mı???

Bence GT250R :cat: .....:p:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
7
YBR neymiş ki onun yanında burdakiler dumanımı yutuyor 170 gördüm kardaş,,,,,
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende biliyosunki rx-king daha iyi neden peki konu acıyosun :farao::farao: ??
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Benzin parasına acımıyosan tabiki rx 135
vın vın vın vınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soyle desek arkadasım :) yamaha rx 135 mı yoksa yoksa yamaha rx-z mı :) tabıkı yamaha rx-z :D dumanımı yutarsın arkamda :cherry:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yamaha Rx 135 mi yoksa Gilera Gfr 125 mi ?
Gilera mi desem ki acaba :p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
rx135 mi üretiliyor atık geçin yaw
Devir ekonomi devri her daim Ybr125:cat::)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kargaya yavrusu Kartal mi gozukur derler $ahin mi oyle bi$idi.. En guzel motor sahibi oldugumuz motorlardir.. Bu tur topiklerde daha oncede hep ayni $eyleri ya$adik..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ybr 125 Ten ŞaşMa DeViR EkONoMi deVri
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ybr derim. daha uzun ömürlü, çok çok daha ekonomik, yedek parçası bol, baş ağrıtmaz. rx daha iyi kaçıyor olabilir ama kawasaki er6'dan fazla yakıyor. er6 ile hiiç kasmadan motoru yormadan 200 yaparım (madem ayrı tellerden motorları kıyaslıyorsunuz) amaçları farklı motorlar. saçma bir başlık.
ben insanlar saçmaladığımı düşünmesinler diye Kawasaki ER6 ile Suzuki GSR600 kıyaslaması yapmaya bile çekiniyorum biri çift biri dört silindir diye.
açtığınız başlık gereksiz bir gösteriş kokuyor =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst