ybr derim. daha uzun ömürlü, çok çok daha ekonomik, yedek parçası bol, baş ağrıtmaz. rx daha iyi kaçıyor olabilir ama kawasaki er6'dan fazla yakıyor. er6 ile hiiç kasmadan motoru yormadan 200 yaparım (madem ayrı tellerden motorları kıyaslıyorsunuz) amaçları farklı motorlar. saçma bir başlık.
ben insanlar saçmaladığımı düşünmesinler diye Kawasaki ER6 ile Suzuki GSR600 kıyaslaması yapmaya bile çekiniyorum biri çift biri dört silindir diye.
açtığınız başlık gereksiz bir gösteriş kokuyor =)