- Katılım
- 23 Ağu 2015
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
MERHABA ARKADAŞLAR BEN HADIMKÖY DE ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM ARNAVUTKÖYDE OTURMAKTAYIM EVİM İLE İŞ YERİMİN ARASI GİT GEL 20 KİLOMETRE DAHA ÖNCEDEN ABİMİN KANUNİ DEER 152 LİK OTOMATİK VİTES SCOOTERI VARDI ARADA BİR KENDİSİNDEN ALIP KULLANIYORDUM ŞUANDA BENİM MOTOSİKLETİM YOK AMA MOTOSİKLETLERE ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ DEVAM EDEN BİR AŞK VAR ÇOK ÇEŞİTLİ MARKALAR VAR VE PEK FAZLA ANLAMADIĞIMDAN DOLAYI KARAR VEREMİYORUM CUP 100CC LİK YARI OTOMATİK VİTESLİ MOTOSİKLETLERE MERAK SARDIM HONDA ALMAYI DÜŞÜNMÜYORUM MALUM MADDİ OLARAK FAZLA BİR BÜTÇE BANA TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ GÜZEL BİR CUP ÜRETEN BİR MARKA VARMI YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ALLAH A EMANET OLUN :king: