yeni katıldım ilk mesajım
Öncelikle hepinize en kalbi duygularla Merhabalar :rendeer:. Forumdaki ilk mesajım .
Hız tutkunu değilim araba yada motor fark etmez hızdan önce hayatlar gelir benim için. Küçük bir çocuğun yada bayılan bir insanın ne zaman önünüze çıkacağı belli olmaz. Ben hep motorcuları abi yada kardeşim olarak gördüm. Sizlerin yazdıklarını okuyarak birşeyler öğrendiğimin farkındayım. Ancak bazı mesajlar gerçekten üzücü oluyor. Kaza yapan kişilere olan yorumlarınız hele ki onlar öldükten sonra da ağır olmaya devam edince dayanamadım ilk mesajımda belirtmek istedim

ale:. Lütfen içinizdeki iyiliklerin kötülüklerden fazla olmasını hep sağlayın. Sizlere olan saygım sevgim en üst noktada. Forumdan öğreneceğim çok şey olduğunu biliyorum. Böyle güzel bir aileye katıldığım için mutluyum.
İsim : Yasin
Yaş:27
Meslek : Öğrenci (Atama olursa Öğretmen)
Motor: Peugeot 103
Şehir : Uşak - Öğrencilik Samsun
Gelecekteki Motor İsteği: 250 cc SS marka kesinleşmedi.